A. Pianka koloryzująca VENITA-recenzja.


Hej! Dziś przychodzę do was z recenzją produktu,którego otrzymałam ze współpracy z firmą VENITA.



Odcień który otrzymałam to JASNA CZERWIEŃ. Niżej recenzja:





Pianka koloryzująca do włosów w aerozolu.
Bez problemu i bez ryzyka już w kilkanaście minut zmienisz kolor swoich włosów. Dzięki Trendy Color przefarbujesz całą fryzurę lub wykonasz efektowne pasemka. Nowy kolor ma trwałość 3 - 5 myć i jest bezpieczny dla włosów - nie zawiera amoniaku i utleniaczy. Wybierz kolor na imprezę lub po prostu na zmianę nastroju.


Cena: ok. 8zł / 75ml

OPINIA:
Kolor baardzo mi się spodobał. Jest to pianka,która utrzymuje się mniej więcej od 5-8 myć w zależności jak długo będziemy je myć.  Ja już myję 5 raz,a na głowie dalej czerwień,może nie tak intensywana jak na początku,ale też ładna. Zmiana dametralna,ale bardzo mi się podoba. Usłyszałam dużo komplementów. Napewno powrócę do tego koloru! Pianka łatwa w aplikacji, wydajna-zrobiłam piankę na całych moich włosach i końcówkach mojej koleżanki,a pianka się jeszcze nie skończyła, cena przystępna. Radzę użyć innych rękawiczek, bo dołączone do opakowania łatwo się rozrywają, a pianka potrafi nieźle pobrudzić ręce,ale nie tylko.. Wszystko było poplamione. Razem z umywalką,ręcznikiem,i w ogóle. Lecz,to był taki jedyny minus.


POLECAM !


Mimo,że produkt otrzymałyśmy ze współpracy,nie wpływa to na moją ocenę. 

Komentarze

  1. Wow, ale kolorek :) Też kiedyś miałam taki kolor na włosach, ale teraz od kilku lat mam naturalny i raczej nie planuję zmiany :)
    Te peelingi są w Biedronkach od wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolorek :)


    P.S. Super blog. Na prawdę bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kolor :) Kiedyś nosiłam takie czerwienie, fiolety, śliwki :D Teraz zdecydowanie wole naturalne kolorki, co by jak najmniej było widać, że włosy farbuję :) Ale takie szaleństwo na kilka myć, czemu nie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny :) zrobie sobie taki ;* zapraszam : http://stylist55.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa farba, ale ja wolałabym jednak mniej krzykliwe kolory :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty