A. Moje Must Have




Cześć! Dziś przychodzę do Was z małym przeglądem mojego MUST HAVE. Mam tyle rzeczy do kupienia,a tak mało pieniędzy.







1. Trampki czarne,zwykłe,krótkie. Najlepiej Conversy,których będę szukała w szmateksach:





2.Ramoneska:




3.Czarne tregginsy,na które poluję ciągle na szmateksach: 





4.Plecak typu Kostka. W tym roku kończę Gimnazjum i udaję się do szkoły średniej,więc nowy plecak trzeba zakupić. Marzę o kostce,na której naszyję sobie kilka naszywek zespołów,które lubię: 





 5.Koronkowa,czarna sukienka. W tym roku mam komers,na który pasuje kupić jakąś sukienkę. Ta podoba mi się bardzo.Może trochę za krótka,ale szukam podobnej :




6.Czarna marynarka na bierzmowanie.



7.Pędzle do makijażu,które teraz można nabyć w Biedronce:

8.Odżywka do paznokci EVELINE 8w1


To na razie tyle. :) Jest tego trochę sporo. W odzieżówkach dominuje czarna barwa,bo taką lubię najbardziej!

Pozdrawiam!









Komentarze

  1. Ta skórzana ramoneska to reż moje must have:)

    OdpowiedzUsuń
  2. też bym chciała taką sukienkę! I koniecznie muszę kupić ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gdzie można kupić taką sukienkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też muszę upolować jakieś fajne trampy tej wiosny:) U mnie kiedyś dominowała czerń w ubiorze, ale teraz staram się ją urozmaicać innymi kolorami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Conversy to również moje must have <3
    Poluję na białe, miętowe i bordowe <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarną ramoneskę też bym chciała ale ceny odstraszają skutecznie...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty