A. Nowo nawiązana współpraca - DentoFresh

Witajcie.
Dziś mam dzień wolny ze względu na moją chorobę. Już 2 dni siedzę w domu i się kuruję. Taka ładna pogoda na polu,a ja muszę siedzieć w domu :(  Mam nadzieję,że już niedługo powrócę do zdrowia.

Niedawno otrzymałam przesyłkę od DentoFresh. Zgłosiłam się i już po krótkim czasie otrzymałam Płyn do płukania jamy ustnej. Natomiast dziś otrzymałam 'brata' tego płynu,lecz dla dzieci o smaku Gumy Balonowej ;3 . Bardzo lubię takie odświeżacze oddechu,więc naprawdę miło będzie mi się testowało te produkty. Oto one:




Jak informuje nas producent na swojej stronie płukanka do ust DentoFresh  zawiera naturalne olejki eteryczne :

miętowy który ma właściwości odświeżające, przeciwzapalne oraz regeneracyjne
tymiankowy który ogranicza wytwarzanie i rozwój bakterii
eukaliptusowy działający przeciwbakteryjnie i przeciwwirusowo
szałwiowy również działający przeciwzapalnie

Olejki eteryczne niszczą bakterie odpowiedzialne za zapalenie dziąseł i przywracają prawidłową florę bakteryjną jamy ustnej.
Eukaliptol, tymol oraz fluorek sodu zatrzymują odkładanie się płytki nazębnej.
Fluorek sodu i ksylitol chronią zęby przed próchnicą. Fluorek sodu tworzy powlekającą warstwę na powierzchniach zębów, ograniczając działanie kwasów. Ksylitol zwiększa przepływ śliny w jamie ustnej, dzięki czemu lepiej oczyszcza i chroni zęby.

LINK do strony DentoFresh.pl


Już niedługo zbiorcza recenzja obu produktów.
PAPA!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty