A. Herve Leger Ete - recenzja

Hej! Dziś przychodzę do Was z recenzją Avon'owskiego Herve Leger Ete.










Musująca włoska bergamotka, cytryna i grejpfrut, zwieńczone pąkami jaśminu i tunezyjskiej neroli ze zmysłową podstawą w postaci nut drzewa cyprysowego, sandałowego i piżma - wszystkie razem otulają szykowną letnią mgiełką.

Kategoria: cytrusowo - kwiatowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: bergamotka, cytryna, grejpfrut
nuta serca: jaśmin, neroli, cedr
nuta bazy: cyprys, drzewo sandałowe, piżmo

 Cena: 139zł / 50ml



Moja opinia:

Zapach niesamowity! Cytrusowy, świeży, lekki, idealny na wiosnę i lato, choć ja nie będę na pewno kierować się porą roku przy wyborze perfum. Zapłaciłam za niego 39.99zł ,a w normalnych cenach można go dostać za około 90zł. Herve Leger Ete niemal niczym nie ustępuje dużo droższym i bardziej cenionym perfumom. mógłby być co najwyżej odrobinę bardziej trwały, ale czuć go przez ok.8h, więc wcale nie jest źle dla mnie jest dobrze :) Podoba mi się bardzo buteleczka,w którym znajduję się owy perfum.  Po pierwszym psiknięciu jest taki sobie, jednak później pięknie rozkwita na skórze, jest bardzo delikatny, ale nie mdły.

POLECAM serdecznie w promocji, U każdej konsultantki AVON możecie zamówić sobie próbki perfumów,których nie chcecie kupować 'w ciemno'. Dzięki próbce przekonalam się do zakupu powyższego perfumu! Był to strzał w dziesiątkę!





Dobranoc!













Komentarze

  1. zawsze mam na niego ochotę ale cyny wszystkich Herve są wysokie ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty