A. Testy gimnazjalne czas zacząć.







Wpadłam tu tylko na chwilę , gdyż musiałabym sobie co nieco przypomnieć z historii,wosu i polskiego . Jak wiecie jestem w trzeciej klasie gimnazjum , więc jutro, w środę i czwartek piszę testy gimnazjalne . Najbardziej obawiam się środy,gdzie piszemy z przedmiotów ścisłych i matematyki. Bardzo kuleję z tych przedmiotów,ale mam nadzieję,że uda mi się je jakoś napisać. Trzymajcie za mnie kciuki! Bardzo mi się przydadzą. W czwartek piszę z języka angielskiego,którego się nie boję,bo dość dobrze sobie z nim radzę.



Pozdrawiam i życzę szczęścia w jutrzejszym i następnych dniach egzaminacyjnych! Niepiszących również!

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty