A. Recenzja maski regenerującej do włosów VENITA






Cześć. Troszkę odpuściłyśmy sobie pisania postów na blogu,za co bardzo przepraszamy. Jest to spowodowane z wielu powodów. W moim przypadku było to sobotnie bierzmowanie,testy gimnazjalne,oraz pogoda,która nas dopieszcza. :) W związku z tym, przygotowałam dla Was dziś recenzję produktu,którego otrzymałyśmy ze współpracy z VENITĄ.







Producent:
"Posiada bardzo dobre właściwości nawilżające. Zawiera masło kakaowe i prowitaminę B5, dzięki którym intensywnie regeneruje włosy, wzmacnia i nadaje im piękny połysk. Regularne stosowanie maski zmniejsza skłonność do łamania się i rozszczepiania włosów, zauważalnie poprawiając ich wygląd."

Cena:
ok.7zł / 250ml


Na początku muszę przyznać że moje włosy są bardzo wymagające. Katuję je myciem i suszeniem codziennie dlatego też zależy mi na ich dobrej kondycji.
 Ta maska niestety jest w mojej ocenie przeciętna. Nie zauważyłam jej regenerującej mocy mimo iż stosowałam ją dość regularnie. Fakt, włosy nieźle się po niej rozczesują ale to by było na tyle.
Długogalowe działanie żadne. Do włosów które potrzebują intesywnego wsparcia nie mogę polecić tego produktu. Maska ma niezbyt gęstą konsystencję i może spływać z włosów. Z tego powodu nie wydaje mi się szczególnie wydajna. Włosy są po niej miękkie i puszyste,może i wyglądają na zdrowe,ale nie widzę poprawy i jej nie czuję.


NIE KUPIĘ PONOWNIE

Mimo,że produkt otrzymałyśmy ze współpracy,nie wpływa to na moją ocenę. 



Komentarze

  1. łeeee jak przeciętna to nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. mi by wystarczyło, jak włosy dobrze się rozczesują :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa recenzja :) Ważne że prawdziwa
    Ale nigdy tego nie widziałam w sklepach.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że taka średnia ta maska, wiele dobrego słyszałam o produktach do włosów Venity a tu zonk:P

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog! :D Bardzo mi się tu podoba. Obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty