A. Kolejne paczuszki współpracowe: Pachnąca Kraina,Balneokosmetyki,Ofeminin,Soraya.

Hej! Jak Wam mijają wakacje? Mi dosyć dobrze,prawie codziennie przyjeżdzają do mnie listonosz i kurier dostarczając mi kolejne paczuszki. Dziś będzie mowa o trzech paczuszkach i jednym liście z próbkami. Razem z Beatą dziękujemy za ilość komentarzy pod poprzednim postem oraz za tak liczne przybycia na naszego bloga. Jest nam niezmiernie miło z tego powodu.


Wracając do tematu posta, dziś pokażę Wam co otrzymałyśmy do testów. 





                                                            Pachnąca kraina
  • Olejek Abu-Dhabi Kwiaty Emiratów 10ml
  • Szampon rumiankowy 150ml
  • Olejek różany do masażu,perfumowania i kąpieli 10ml



                                                              BalneoKosmetyki
  • 6 próbek kremu biosiarczkowego do twarzy 2mlx6


Testowanie na Ofeminin.
  • Odświeżacz powietrza Bali Sunset


  • Krem redukujący blizny i zmiany potrądzikowe 50ml
  • Tonik przeciwtrądzikowy antybakteryjny 200ml
  • Żel 2w1 z peelingiem antybakteryjny 180ml
  • Morelowy peeling antybakteryjny 150ml



Znowu kolejne rzeczy do testowania :) Mamy nadzieję,że jakoś się szybko z tym uwiniemy.

Lubicie któreś z powyższych kosmetyków? Co o nich sądzicie?
Paa :)



Komentarze

  1. Kurcze.. tez bym chciała, żeby codziennie odwiedzał mnie kurier i listonosz.. A jak już listonosz przychodzi.. to ma dla mnie rachunki^^
    Pozdrawiam ;*


    Miśka
    misiayou97.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie;);) Jestem ciekawa tego morelowego peelingu:)

      Usuń
  2. gratulacje :) miłego testowania ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj gratuluję życzę miłego testowania bo wyglądają świetnie ~!

    OdpowiedzUsuń
  4. A u Was nic się nie zmieniło, znowu masa współprac, gratulacje;) Przyczyny mojej "nieobecności" napisałam pod Waszym komentarzem. W każdym razie tak szybko top komentatorki się nie pozbędziecie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam ten żel z soraya i był nawet dobry ;)
    dziękuję za komentarz u mnie, oczywiście obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog ! Zaczynam obserwować. Pozdrawiam Veneaa :*
    P.S. Zapraszam do mnie.
    http://veneaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej! Ile paczek! Będzie na pewno bardzo udane testowanie ;)
    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne paczuszki ;) czekam na recenzję!

    zapraszam do mnie www.kasiuulkowyblog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo tyle paczek ;))

    http://itsdosiababy.blogspot.com/
    klikniesz u mnie w baner sheinside? u góry po prawej stronie.
    będe wdzieczna :)

    +obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  10. udanego testowania:)

    dziękuję za miły komentarz,w wolnej chwili zapraszam na nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy! Miłego testowania! ;)
    ❤blog

    OdpowiedzUsuń
  12. swietne rzeczy :) udanego testowania i czekamy na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  13. miłego testowania ! :)

    helissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanego testowania! :D
    Zapraszam:
    http://monisiaczek-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. nie jestem przekonana do Sorayi:)
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio zaczęłam testować kosmetyki Soraya

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty