A. Zakupy Avon'owskie ;)

Hej! Jak wam mija sobota? Mi dość dobrze :) Długo wyczekiwałam na weekend,bo jestem zmęczona szkołą. Dodatkowo ferie mamy dopiero od 11 lutego.. Planuję przefarbować szamponetką swoje włosy,myślałam nad Ciemnym fioletem lub Bordem. Włosy bordowe już miałam na wakacjach,bardzo się w nim dobrze czułam,więc wiem że powrócę do tego koloru :) Z jakich firm szamponetki polecacie? Czekam na odpowiedzi!
Dziś przygotowałam dla Was moje zbiorcze zakupy z Avon, z poprzedniego katalogu. Jak dla mnie,trochę się uzbierało. Przechodzę do rzeczy:

  • Mgiełka do ciała Miami Party 9.99zł
  • Perfum Avon Sensuelle 9.99zł
  • Krem do stóp i łokci z kwasami AHA Planet Spa 9.99zł
  • Płyn do kąpieli Zielone Jabłuszko 6.99zł
  • Balsam do ciała Himalajskie Jagody Goji 6.99zł
  • Żel pod prysznic Himalajskie Jagody Goji 6.99zł
  • Tusz do rzęs Irresistibly Sexy 9.99zł
  • Kąpiel do stóp Żurawina i Wanilia 3.99zł
  • Krem BB odcień Nude 9.99zł (jeśli jest ktoś zainteresowany wymianą-proszę pisać)

Taak,to już wszystko :) Do zobaczenia w następnym poście! Pozdrawiam i całuję :*


Komentarze

  1. lubię te żele do kąpieli, ale ogólnie to mam mieszane uczucia co do tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten krem do stóp kiedyś i był spoko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uważaj z tym fioletem, żebyś nie wyglądała jak babcia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spokojnie,mam włosy w odcieniu brązu,więc mi nie grozi 'wyglądanie jak babcia' :D

      Usuń
  4. Świetne zakupy! :)
    zapraszam na konkurs http://fashhiion.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-greenhouse.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Jeśli masz ochotę zapraszam do udziału w TAG'u : nominowałam Cię do The Versatile Blogger Award
    http://pasjekaroliny.blogspot.com/2013/01/the-versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam wodę perfumowaną Miami Party. Trzyma się niesamowicie długo i już nie raz kobitki zaczepiały mnie pytając czym pachnę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty