A. Recenzja kremu do rąk Avon Planet Spa - Minerały z Morza martwego

Witajcie. Dzisiejszy dzień spędziłam jak zwykle w szkole. Było jak zwykle-bardzo zabawnie.
Dziś mam dla was recenzję Kremu do rąk z Minerałami z Morza martwego AVON z serii Planet Spa. Od razu mówię,że serię Planet Spa uwielbiam za cudowne zapachy i bardzo dobre działanie produktów.

Wg producenta jest to produkt który sprawia, że dłonie wyglądają młodziej. Preparat zawiera minerały z Morza Martwego, zmiękcza i wygładza skórę, zapobiega łamaniu się paznokci, nawilża i odżywia.


Moja opinia:
Krem do rąk to 75 ml tubka z wygodnym otwarciem.Ma kolor ciemno szary, przypominający błoto. Jest gęsty, ale nie na tyle by z trudem wydostawał się z opakowania. Krem bardzo szybko się wchłania i co najważniejsze nie pozostawia tłustej warstwy. Odżywia i wygładza dłonie, skóra jest po nim miękka i delikatna. Bardzo go lubię i planuję ponowny zakup. Miałam już 3 sztuki tego kremu. Naprawdę wam polecam! Jest obłędny. Nie będziecie żałowały! Taka tubka kosztuje około 10-15zł. Jest wydajny i nadaje się nie tylko do rąk. Mam z tej serii również maseczkę do twarzy oraz serum również do twrazy. Recenzji spodziewajcie się już niedługo ;)

Pozdrawiam! ;*

Komentarze

  1. Miałam z tej serii maseczkę do twarzy i jak dla mnie jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na jakąś dobrą promocję ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Planet Spa to chyba jedyne kosmetyki z Avonu których używam. Uwielbiam serię z białą herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. słyszałam o tej serii wiele dobrego, ja jednak nie mogę sobie pozwolić na krem za 15 zł.. :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty