A welcome burden.

ZAPRASZAM DO ZAKŁADKI "WYMIANKA" - NOWE RZECZY !

Hej :) Chciałabym was zaprosić na aktualizację zakładki wymiankowej. Mam nadzieję,że znajdziecie tam coś dla siebie :) Dziś chciałabym wam pokazać rzeczy,które otrzymałam tydzień temu. Nie pisałam jeszcze o nich,ponieważ nie miałam za dużo czasu. Oto one:







Jak widzicie jest tego sporo. Przyszło mi w dzień rozpoczęcia roku szkolnego :) Z niczego jak narazie nie korzystałam. 

Mam jeszcze jedną sprawę. Za niedługo planuję zamówić sobie koszulkę z zespołem COMA. Mam dwie do wyboru. Niemogę się zdecydować. Obydwie są męskie,ponieważ takie lubię.


Która lepsza? Pomóżcie mi w wyborze :)


Do następnej notki i zapraszam ponownie do zakładki wymiankowej  : KLIK






Komentarze

  1. Też dostałam te próbki :) Bardzo fajne :)

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, też kocham Comę, zdecydowanie najlepszy polski zespół :) Ja bym brała tę koszulkę z okiem, najbardziej lubię ten motyw.
    Sporo tego dostałaś, będziesz miała co testować! :)

    http://palinka-blog.blogspot.com/2012/09/konkurs.html - przy okazji zapraszam na konkurs, do wygrania dowolna rzecz z Alefarcik.pl! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie fajniejsza jest ta pierwsza, sama taką miałam (też męską), ale nosiłam ją tak często na koncerty i inne okazje że niestety zakończyła już swój żywot ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty