A. Acne Mask otrzymany od NovaClear



Hej :] Dziś listonosz przyniósł mi Acne Mask od NovaClear - nagroda w zamian za udział w programie dla blogerek na Facebooku. . Produkt nie posiada zapachu i jest przeźroczysty, co jest bardzo dużym plusem. Zabieram się za testowanie od dzisiejszego wieczora albo jutrzejszego poranka. MINUS! DATA WAŻNOŚCI DO 11.2012! mam nadzieję , że wykorzystam! Czytałam baardzo dużo dobrych opini na temat tej maseczki,mam nadzieję,że na mnie podziała równie dobrze :D



Stosowaliście produkty z tej firmy? Co o nich sądzicie?

Komentarze

  1. wszyscy chyba otrzymali ta paczkę a ja nawet nie wiedziałam o tej akcji :( sierotka :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie wiedziałam - spoko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jak się dowiedziałam o tej akcji, to było już za późno na zgłoszenie :P
    Jestem ciekawa jak się spiszą :)

    Zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga oraz do udziału w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam do czynienia z produktami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również dowiedziałam się już po :<

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty