A. Między niebem a piekłem.

Hej :) Tak jak napisała Beata,postanowiłam się starać w tym roku szkolnym,ponieważ jest to ostatni rok w Gimnazjum,moja wiedza decyduje o tym,do jakiej szkoły się dostanę. Czeka mnie również Egzamin Gimnazjalny, do którego się już zaczynamy przygotowywać. Niemogę narzekać na naukę,bo nie jest jej aż tak dużo,bo większość to są powtórki z poprzednich lat. Więc sami zrozumcie mnie i moją postawę. W wolnych chwilach wchodzę na internet,komentuję i obserwuje blogi. Bardzo cieszy mnie,iż dość drastycznie wzrosła liczba obserwatorów,oby tak dalej :) Przypomnę o konkursie: KLIK , który rozwiążemy z dniem końca roku kalendarzowego.
W tym tygodniu otrzymałam paczkę od Justyny z bloga http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/ . To co otrzymałam zwaliło mnie z nóg! Dostałam dość sporą pakę z rzeczami,które w większośći jak najbardziej przypadły mi do gustu :) Oto zdjęcie:

  • SOS DETOX SLIMMING GEL/Yves Rocher 5 ml
  • Krem na celluit i rozstępy/BingoSpa 10 ml
  • Maseczka matująco-regenerująca/AA 2x5ml
  • Próbka perfum Gucci by Gucci
  • Różany zmywacz do paznokci w płatkach/WIBO 32 płatki
  • Perły sypkie 504 Mint Crem/KOBO
  • Atłas do makijażu
  • Błoto z Morza martwego/Tso Moriri 100g
  • Waniliowy scrub do mycia ciała/Farmona 225ml
  • Chusteczki nawilżane/Farmasi 15 sztuk
  • Sunozon Samoopalacz w spreyu/Rossman 150ml
  • Shampooing Shampoo Vanille Creme Brulee /Sephora 200ml
Bardzoo Ci dziękuję za te rzeczy,są świetne i napewno każdych użyję :)


Dobra,wracam do nauki,do następnego posta ;P

le Aśka

Komentarze

  1. Fantastyczna paczka :) muszę sobie kupić zmywacz do paznokci w płatkach :) bo mnie strasznie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poradzisz sobie;) Kilka lat wstecz też bałam się tego egzaminu a zdałam go tak dobrze że zaskoczyłam samą siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, super paczka!! :D
    Jak będziesz uczyć się po troszeczku, ale systematycznie to poradzisz sobie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zapraszam do mnie
    http://littlefashionangel98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty