Can you feel the rhythm of your heart?

Cześć,z góry przepraszam za moją nieobecność na blogu. Spowodowane jest to tym,że korzystam z wakacji na tyle,ile jestem w stanie :) Dzień przed wyjazdem chciałam jeszcze napisać notkę i w ogóle, nie miałam internetu. Dziś obiecałam wam podać kilka przepisów na domowe peelingi do twarzy,zdobyłam je z internetu,saama bym na to nie wpadła :d Dodatkowo pokażę wam co ostatnio upolowałam .





Peeling z pomarańczy:
Wyciśnij sok z pomarańczy, dodaj do niego mąkę kukurydzianą w takiej ilości, by powstała papka. Taki preparat wmasuj w twarz (można też stosować na całe ciało). Następnie spłucz ciepłą wodą.



Peeling kawowy :
3 łyżki fusów kawowych wymieszać z oliwą z oliwek. Taką papkę na kilka minut nakładamy na skórę twarzy delikatnie masując, a następnie zmywamy.


Oba peelingi testowałam na własnej twarzy ^^  Do gustu bardziej mi przypadł ten drugi-kawowy.



Oto moje ostatnie łupy :


zdjęcie robione wczoraj,przepraszam za jakość.



  • szampon wygładzający,Masło kakakowe,Ziaja 6,50 zł + odżywka poniżej gratis
  • kremowa odżywka wygładzająca,Masło kakaowe,Ziaja 
  • płyn do higieny intymnej brzoskwinia,Ziaja 6,20 zł +miniwersja 
  • perfum Secret Fantasy,Avon  za dwa zapłaciłam 14,98zł
  • perfum Secret Fantasy Star,Avon
  • perfum Infinite Moment,Avon 1 zł
  • zmywacz do paznokci Nailty,Biedronka 3,99 zł
  • lakier do paznokci Licorice,Avon 9,99 zł
  • maska oczyszczająca z glinką szarą,Ziaja 1,45 zł
  • Antybakteryjna maseczka oczyszczająca,Dax Cosmetics
  • Kremowy żel Yves Rocher 0,00 zł
  • Maseczka głębokie oczyszczenie i wygładzenie,(nie pamiętam firmy )

Jeśli macie jakieś pytania co do produktów powyżej,bądź chcielibyście recenzję któregoś,proszę pisać w komentarzach :)


EDIT:
Chcecie otrzymać kosmetyki za darmo ?
 Wystarczy, że zarejestrujecie się na tej stronie z tego linku : http://shinybox.pl/?ref=5f2781f
i uzbieracie 100 Shiny Stars, to co miesiąc dostaniecie pudełeczko z kosmetykami
( oczywiście, na każdy miesiąc trzeba uzbierać kolejne 100 Shiny Stars ).
Jest to ZA DARMO. Nawet koszt przesyłki.
Zapraszam do rejestracji.

Jeśli macie jakieś pytania, piszcie w komentarzach, chętnie na wszystkie odpowiem :)


Do następnej notki,papa :*

Komentarze

  1. nie miałaś żadnych podrażnień po peelingu z kawy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. ile męki sprawia mi zdobywanie Shiny. poddaję się :D
    obserwuję ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kilka razy zastanawiałam się nad kupnem tego zmywacza do paznokci, jednak zawsze jakoś się rozmyśliłam. Jak wypróbujesz napisz jak się sprawdza ;]
    +Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę wypróbować :) Fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło kakaowe z Ziaji jest świetne, mam na myśli, to w balsamie. CHyba jestem od niego uzależniona.

    Uwielbiam Comę, jestem na wszystkich koncertach w Krakowie i okolicach. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś oTAGowana http://losemyself0.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger.html :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oo widzę zmywasz z biedronki - nie polecam ;D
    ale ziaja świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. Skorzystam pewnie z któregoś z peelingów ;D
    Świetny blog xD

    Obserwuję i zapraszam do mnie : http://przez-swiat-z-aparatem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć cześć, śledzimy siebie nawzajem i mam do Ciebie wieeelką prośbę: skomentuj ten post: http://szelkaszel.blogspot.com/2012/04/fashionphilosophy-czyli-historia-mojego.html
    Będę niezmiernie wdzięczna, bardzo mi na tym zależy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszystkie produkty z Ziaji,oczywiście mam szampon i odżywkę masło kakaowe! ;ddd

    OdpowiedzUsuń
  11. Hey, I think your site might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Ie, it looks fine but
    when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up! Other
    then that, terrific blog!

    Stop by my web-site Molly

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty