"Jeszcze pocieszam się,że jestem, rozkoszne czując dreszcze od nadmiaru i żądz"

Witam.
Tak jak obiecałam,w tym poście pokażę wam,czym pielęgnuję moją twarz w ciągu dnia.Są to rzeczy dostępne w prawie każdej drogerii. W razie pytań piszcie w komentarzach :p
Oto one:
  • peeling ogórkowy Ziaja
  • tonik ogórkowy Ziaja 
Powinnam mieć jeszcze do tego mleczko do oczyszczania twarzy i krem z tej samej serii,jak narazie jestem w trakcie zakupu :)

  • krem do twarzy Mleko i Miód Avon
  • krem SUDOMAX 
  • Preparat do demakijażu oczu z odżywką

Chcielibyście recenzję tych kosmetyków? Jeżeli tak,napiszcie w komentarzach których :) Byłoby mi miło,gdybyście dodali mnie do obserwowanych, potrzebuję ich przynajmniej 45 ;C Liczę na was :)


Co w następnym poście?



  • Domowe przepisy na maseczko-peelingi (SPRAWDZONE)

Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Ciekawa jestem recenzji produktów z Ziaji, dopiero od niedawna stosuję kosmetyki tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona, ciekawa jestem tej linii z ogórkiem :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;)

    Zapraszam do Sb ;] http://pamietnik-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa jestem tych przepisów:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ekstra masz blog :3
    obserwujemy. ? Ja na pewno. ;**

    zapraszam do mnie ;D
    lovee-lovee-lovee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mam też ten krem do twarzy z Avon'u jak dla mnie super :)
    obserwujemy? super blog ^^
    +zapraszam do siebie na post z lakierami do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do siebie na rozdanie ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz zajebisty blog ;D. A ta nazwa... Uwielbiam ten album. Avatara też masz niezłego. Obserwuję.
    My-Soul-Will-Fly.Blogspot.Com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, jak jest Coma to i ja obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś muszę zakupić sobie ten tonik ogórkowy, pozytywne opinie o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty