A. Wyczekiwana recenzja produktów z firmy Enchanteur.

Witajcie. Dziś bardzo szybki post,a mianowicie z recenzją produktów,które otrzymałyśmy ze współpracy z firmą Enchanteur. Testowanie wg. mnie było bardzo przyjemne :) Zapachy powalają na kolana! Dosłownie!

Enchanteur to Perfumowane, wyjątkowe, niepowtarzalne i najwyższej jakości produkty do pielęgnacji skóry kobiecego ciała. Produkty marki Enchanteur urzekają i oczarowują zmysły. Produkty zawierają m.in. afrodyczny wyciąg z hormonu piżmowca, aby każda kobieta uwodziła zapachem.


Produkty,które otrzymałam to:

 
Balsam do ciała Romantic 100ml
Talk Charming (próbka)
Talk Alluring (próbka)
Balsam Enticing Magic (próbka)
Balsam Charming (próbka)
Balsam Alluring (próbka)


Moja opinia:
Ta recenzja będzie zbiorcza. Produkty te, zamknięte w niewielkich pudełeczkach,tak pięknie pachną, że z przyjemnością zaczęłam je natychmiast testować ! ;) Dla każdego coś dobrego,proponuję,aby każda z Was,która jest zainteresowana produktami tej firmy,weszła na ich stronę internetową w celu poszukania sobie serii,która wpadnie Wam w gust. Mi najbardziej spodobała się seria Enticing magic,która ma bardzo świeży zapach i chyba najdłużej ze wszystkich utrzymuje się na skórze.




Zapraszam was na stronę Internetową z której dowiecie się więcej o ofercie Enchanteur:)
http://www.enchanteur.pl/

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty