A. Under20,czyli sposób na trądzik

Witajcie! Bardzo ubolewam nad tym,że już w dniu jutrzejszym idziemy do szkoły. Byłoby miło,gdyby przez ten pierwszy tydzień po feriach nie było żadnych sprawdzianów,kartkówek ani odpytywań,lecz możemy sobie tylko o tym pomarzyć.. Jako,że jestem w trzeciej klasie gimnazjum nauczyciele 'trzymają nas na krótkiej smyczy' co odbija się na naszym samopoczuciu. Wszyscy się ze mną raczej zgodzą,mówiąc,że lubimy chodzić do szkoły tylko i wyłącznie po to,aby spotkać się ze znajomymi. Prawie każdy przeciętny nastolatek tak twierdzi. Zaliczam się do nich także ja!
Dziś przygotowałam dla was recenzję toniku łagodząco-matującego Under20 przeciw rozszerzonym porom. Dostałam go poprzez współpracę z drogerią Sekret Urody . Mimo,że otrzymałyśmy produkty za darmo w żadnym przypadku nie wpływa to na naszą ocenę!


Buteleczka mieści 200ml produktu. Tonik po wylaniu na wacik jest bezbarwny , pachnie delikatnie i świeżo , typowy zapach dla Under Twenty;) Przez pierwszych kilka dni, nie było problemu z oczyszczeniem twarzy,jako takie otrzymałam. Wydawało się, że skóra wróciła do dobrego stanu. Po dłuższym czasie nasilało się mocne ściągnięcie skóry, która miała problem z prawidłowym ph i potrzebowała sporego nawilżenia. Musiałam dodatkowo nakładać krem nawilżający,aby przywrócić cerze zdrowy wygląd.
Pomimo zawartości alkoholu w składzie nie zauważyłam , żeby wysuszał moją skórę. Czy zwęża pory i zapobiega niedoskonałościom? No tutaj , nie spełnia swojego zadania , nic takiego nie zauważyłam , napewno nie sprawdza się w tych kwestiach,przynajmniej u mnie. Jak dla mnie,to znajdziemy w sklepie lepsze i tańsze odpowiedniki tego toniku.


Pozdrawiam! Papa :*

Komentarze

  1. Happysad uwielbiam<3 byłam 2 razy na ich koncercie!:D
    A under 20 bardzo lubię:) zwłaszcza kremy matujące:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Echh, czemu wszyscy producenci zapewniają o extra skutkach, zanikach pryszczy czy wagrów, skoro to jeden wielki pic :P Under 20 nie znam, nie używam, gdyż "under" już mnie nie obowiązuje :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty