A. Recenzja wyszczuplającej maseczki na brzuch i biodra DERMAGLIN.

Witajcie. Dziś bardzo szybki post. Omówię produkt,który otrzymałam od firmy Inermis.pl .
Od producenta: Maska absorbuje nagromadzone złogi zanieczyszczeń i toksyn z powierzchni skóry, poprawia sylwetkę bez skalpela: wyszczupla, likwiduje zbędną tkankę tłuszczową. Minerały zawarte w masce wzmacniają lecznicze działanie ziół, miłorzębu japońskiego i pomarańczy, pobudzają ukrwienie, poprawiają jędrność i elastyczność, zapobiegają wiotczeniu skory. Dodatkowo zawartość kolagenu - źródła bezcennego białka - odmładza skórę, czyni ją aksamitnie gładką i jędrną.    

Skład: Kaolin Clay, Aqua, Soluble Collagen and Hydrolyzed Elastin, Ginkgo Biloba, Citrus Aurantium, Propylene Glycol, Diazolidinyl Urea, Methylparaben, Propylparaben.  

Cena: 28-32zł / 300g  

Moja opinia: Co mogę powiedzieć na temat tej maseczki? Stosowałam ją kilka razy i mogę stwierdzić,iż poprawił się nieco wygląd mojego brzucha i bioder. Są jędrniejsze. Stosowałam ją nie tylko na brzuch i biodra,ale również na uda. Efekt naprawdę zadowalający. Jedynie do czego mogę się przyczepić to trudno się zmywa ta maseczka. Zapach kojarzy mi się z farbami plakatowymi. Ogólnie konsystencja jest świetna,ale jak wspomniałam słabo zmywalna. Skóra po jej zastosowaniu jest widocznie gładsza,ma ładniejszy koloryt oraz podczas użytkowania czuję się zrelaksowana. Polecam ten produkt osobom,które narzekają na brak jędrności w tych partiach ciała.

Komentarze

  1. Ciekawa rzecz :)
    Trzeba sie zawijac w folie jak przy innych maseczkach wyszczuplajacych?

    OdpowiedzUsuń
  2. No do lata taki produkt jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. też już się zaopatruje w tego typu kosmetyki
    pod prysznic i zmywać :D
    chętnie bym wypróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie brzmi, aczkolwiek nie lubuję się w tego typu kosmetykach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wierzę w wyszczuplające efekty kosmetyków :P Bardziej nastawiałabym się na aktywność fizyczną :P

    OdpowiedzUsuń
  6. sprawdzałam i to naprawdę działa , nie po pierwszym zabiegu oczywiście ale działa , nie trzeba się zawijać w folię trzeba przykryć gazą lub inną bawełnianą ściereczką

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty