A.Moje ulubieńce muzyczne + Nowa współpraca

Witajcie! Na samym początku bardzo dziękujemy za liczne udziały w rozdaniu które organizujemy KLIK . Macie jeszcze czas do końca tego roku. Jeśli nie bierzecie w nim udziału,bardzo prosimy o dodanie bannera konkursowego na swojego bloga,będziemy baardzo wdzięczne!
W ostatnim poście Beata dodała piosenki,które w ostatnim czasie polubiła. Pomyślałam,że ja również to zrobię. Mam nadzieję,że Was tym nie zanudzę! Myślę,że warto posłuchać,niektóre utwory były przeze mnie umieszczone w dawnych postach :) Miłego słuchania!


Ostatnio nawiązałyśmy współpracę z drogerią internetową http://www.inermis.pl/ .
A oto paczka,którą otrzymałyśmy:
  • Plastry do depilacji Beauty Formulas
  • Krem do depilacji Beauty Formulas
  • Maseczka wyszczuplająca na brzuch i biodra Dermaglin
  • Długotrwale kryjący podkład Virtual
  • Korektor w sztyfcie Art Scenic Professional Make-up Eveline
  • VOLUME RICH MASCARA - Tusz pogrubiający odcień 2.brązowy
  • Próbki :)

Bardzo dziękujemy za otrzymaną paczkę,już powoli testujemy produkty! Czekajcie na recenzje!
Do następnego posta! Pa :*






Komentarze

  1. OOO nowa współpraca, gratuluje! :)
    ps. niektóre kawałki też bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coma, Coma, Coma i jeszcze raz Coma :D Nie wiem skąd jesteście, ale byłyście już na urodzinowym koncercie? Ja się wybieram w piątek :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty