A. Moje grudniowe zakupy

Witajcie! Muszę Wam się pochwalić czymś dla mnie bardzo ważnym. Byłam wczoraj na swoim pierwszym koncercie w życiu. Było naprawdę wspaniale,choć nie na początku,gdzie było naprawde drętwo. Był to Mini Fest urodzinowy serwisu www.podziemnyrocknroll.pl . Myślę,że długo będę wspominać ten wypad! W linku powyżej dałam piosenkę zespołu,który na tym koncercie grał. Było jeszcze kilka kapel naprawde godnych uwagi. Mam nadzieję,że niedługo wybiorę się na następny!
zamiast zespołu Ortodox zagrał zespół Mindfield

Lecz dziś przyszłam do Was z czymś innym. To znaczy z rzeczami-kosmetykami,które kupiłam w grudniu, a są to:
  • Zestaw Rexona- Żel pod prysznic+Antyperspirant 14.99zł
  • Maseczka błotna do twarzy Planet Spa,Avon 9,99zł
  • Balsam do ust Avon Care 3.99zł
  • Maseczka głęboko oczyszczająca do twarzy Planet Spa,Avon 9.99zł
  • Zestaw Solutions "Idealna Równowaga" Nietłusta pianka do mycia twarzy+Tonik matujący 22.99zł
  • Szampon do włosów w odcieniach czerwieni i rudości Henna Color,Venita 5.99zł

Troche było tych zakupów. Dzięki za przeczytanie i zapraszam do rozdania:



Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty