A. Recenzja Kremu BB - Yves Rocher







Witajcie :) W ostatnim czasie bardzo popularne stały się kremy BB. Skrót "BB" oznacza beauty balm bądź blemish balm, czyli nic innego jak jak balsam piękności o właściwościach pielęgnacyjnych, łagodzących i kojących. Jest to wielofunkcyjny kosmetyk i zawiera w sobie średnio cztery produkty: krem nawilżający, rozświetlający fluid, preparat ochronny z filtrami SPF i korektor wyrównujący koloryt cery.

Czym jest krem BB?
Jest to wynalazek firmy farmaceutycznej, który początkowo używały osoby po operacjach plastycznych. Następnie kremy BB opanowały azjatycki rynek a w końcu i u nas w Europie się one pojawiły.

Jak działa krem BB?
Jest to produkt wielofunkcyjny. Zawiera witaminy i inne składniki, które głęboko odżywiają skórę. Jego krycie jest słabsze i mocniejsze, ale został stworzony po to, aby imitować efekt naturalnego looku, który jest tak uwielbiany przez Azjatki. Obecnie na rynku jest wiele kremów BB i można je dobrać według własnych preferencji: nawilżający, dający satynowe wykończenie, dający matowe wykończenie, wybielający, z filtrem lub bez filtra (...). Dobrze maskuje wszelkie nierówności kolorytu skóry i cienie pod oczami.

Źródło: http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=232276 i http://www.papilot.pl/twarz-i-cialo/17917/BB-krem-Jak-dziala-czy-jest-LEPSZY-od-podkladu-WYPROBUJ.html





Opis produktu:
6 właściwości, aby zapewnić natychmiastowy efekt idealnej skóry jednym gestem:
- doskonale nawilża skórę przez 24h,
- idealnie ujednolica koloryt skóry,
- tuszuje niedoskonałości skóry i oznaki zmęczenia,
- wygładza powierzchnię skóry,
- przywraca skórze blask,
- chroni przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi.
Składniki aktywne:
- biała herbata: chroni skórę,
- pigmenty: przywracają blask i ujednolicają cerę.Składniki pochodzenia roślinnego: wyciąg z białej herbaty, wyciąg z aphloïa, oligosacharydy z jabłka, woda z hamamelisu z ekologicznych upraw.
2 odcienie (jasny i średni), aby dopasować pielęgnację do karnacji.

Cena: 49zł / 50ml

Opakowanie: zgrabna tubka z odkręcaną nakrętką o pojemności 50 ml dodatkowo zapakowana w kartonik.



(zdj zapożyczone z google grafiiki)
 Kolor: produkt dostępny jest w dwóch odcieniach- jasnym i średnim. Jestem właścicielką średniej karnacji i posiadam odcień LIGHT. Według mnie lepiej wyglądam w jaśniejszych podkładach niż w ciemniejszych. Te drugie pozostawiam na okres,w którym mogę się opalić.

Konsystencja: określiłabym jako średnią. Ale dla mnie idealna ;)

Zapach: Cuudowny,świeży :)

Aplikacja: bezproblemowa. Bardzo przyjemna w oparciu o zapach ;D

Działanie:Na pewno nie jest to kosmetyk dla osób, które chcą nim zatuszować niedoskonałości, czy małe blizny, które akurat ja posiadam. Jak widać może tylko o ton są jaśniejsze. Będę go stosować jako codzienny krem lub bazę pod makijaż. Zobaczymy jak wtedy się sprawdzi, bo na dzień dzisiejszy nie wiem jak mam skomentować obietnice producenta.

 Moja ocena: 8/10


Znacie? Używacie?

Komentarze

  1. "Jest to wynalazek firmy farmaceutycznej, który początkowo używały osoby po operacjach plastycznych"
    eee, mało zachęcające mnie osobiście XDD
    świetnie,że wyjaśniłać co to BB, w końcu wiem o czym tak wszędzie piszą

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałam sobie od jakiegoś czasu już kupić ten kremik, ale skoro nie tuszuje nic niedoskonałości i blizn, to jednak zrezygnuję :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, nie używam, a najbardziej w tym poście podoba mi się teledysk \m/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się właśnie ostatnio zastanawiałam nad bb od yves rocher. nawet jeżeli idealnie nie zakrywa niedoskonałości.była by to dla mnie taka lekka alternatywa np. gdy siedzę w domu czy idę do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znalazłam swój idealny lekki podkład Yves Rocher i nie używam nic innego ;)
    Teledyyyyyysk ♥
    Buziaki i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bb to miałam tylko z garniera i skusił mnie swoją dość niską ceną:D faktycznie to fajna alternatywa gdy nie trzeba wyglądac, aż tak perfekcyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam swój pierwszy BB kremik ale jeszcze nie uzywałam go, ale kusi mnie i chyba dziś po niego sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wielbię te azjatycki
    nasze drogeryjne nie zdobyły mojego uwielbienia tak jak tamte :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty