A. Zakupy Avon'owskie oraz paczka ;)

Hej :) Dziś przychodzę do was z moimi zakupami Avon'owskimi oraz paczką od sklepu internetowego http://bmsalononline.pl/, od którego dostałam kilka próbek z różnych firm :)

Może zacznę od Avon'u :
  • Podkład nawilżająco-antystresowy Calming effects odiceń Nude, 20.00zł
  •  Mineralny podkład w płynie Smooth minerals,odcień Natural Beige, 15.99zł
  • Próbki podkładu matującego,odcień Natural Beige, 0,70 zł za szt.
  • Tusz SuperShock,odcień Black,9.99zł
Jak widzicie w tym miesiącu zaszalałam z podkładami :) W jednym z kojenych postów pokażę Wam całą moją kolekcję.

Teraz paczka od http://bmsalononline.pl/ :
  • Bioodnawiający krem z aminokwasami,Arkana 2 ml
  • Bioaktywny krem z aminokwasami,Arkana 2ml
  • Biomimetyczny krem liftingujący, Arkana 2ml
  • Natłuszczająca maść do skóry suchej,Hudasil 2ml
  • Serum Remodelujące z kompleksem NAGAP-CG,HyalyGen 1,5ml

Mieliście kiedykolwiek te produkty? Co o nich sądzicie? :) Za niedługo recenzja ;) Do następnego posta . 
Paa :*


Komentarze

  1. Jeśli chodzi o muzykę, to widzę, że podobne klimaty jak u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli chodzi o te próbki,które dostałyście,to paczką tego nazwać nie można,ale GRATULUJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może dołączysz do akcji maseczkowej? Zapoznaj się z tagiem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze słyszę o takiej marce, a zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy styczności z tą firmą, a czekam na recenzję produktów avon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak byłam młodsza, to ten podkład był moim ulubieńcem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie miałam styczności z produktami firmy Arkana. Przy czym prawdę mówiąc to ile można powiedzieć o kosmetyku na podstawie małej próbki? Maseczka owszem, już coś nam powie, krem czy balsam też da jakieś pierwsze wrażenie, ale tego typu kosmetyki trzeba trochę poużywać, żeby stwierdzić, czy są dobre. Miałam kiedyś, dawno temu, ten podkład z Avonu (nawilżająco-antystresowy) i bardzo go lubiłam. Teraz wolę kremy tonujące :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie Avon, polecam mgielki zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nigdy nie używałąm żadnego w tych produktów, jak dla mnie Avon nie jest rewelacyjną firmą, no ale każdemu przypada co innego do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za podkładami z Avonu nie przepadam - złe doświadczenia :) a o tej drugiej marce nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty