A. Mega krzem-WSPÓŁPRACA

Witajcie :)
Kilka dni temu nawiązałam współprace z AvetPharma i otrzymałam do testów tabletki Mega Krzem .które zapewne są wielu z Was znajomym produktem.
Otrzymałam 45 tabletek, co wystarcza na około 1,5 miesiąca testowania :)



Opis producenta:
Dzięki zastosowaniu ekstraktów roślinnych o najwyższej zawartości krzemu, już jedna kapsułka MEGA KRZEMU z metioniną suplement diety pomaga budować i pielęgnować zdrowe i lśniące włosy oraz mocne paznokcie.
Jakie znaczenie dla włosów i paznokci ma krzem, metionina, witaminy i minerały oraz miedź?
Krzem pełni ważną rolę w procesie tworzenia tkanki łącznej, keratyny i kolagenu, istotnych składników włosów i paznokci. Szczególnie bogaty w ten pierwiastek jest ekstrakt z pędów bambusa, który zawiera nie mniej niż 70 % przyswajalnej krzemionki.
Ekstrakt ze skrzypu polnego jest naturalnym źródłem krzemu.
Aminokwas L-metionina stanowi materiał budulcowy włosa, musi być dostarczana do organizmu z pożywieniem.
Witaminy, szczególnie biotyna, wraz z minerałami współdziałają w wytwarzaniu przez organizm substancji bioaktywnych, odpowiedzialnych za zdrowy wygląd włosów i paznokci. Miedź jest niezbędna dla prawidłowej barwy (pigmentacji) włosów.

Kiedy zaleca się uzupełnienie diety w krzem?
- przy nadmiernym wypadaniu, łamliwości włosów,
- przy nadmiernej łamliwości i kruchości paznokci,
- w celu regeneracji, wzmocnienia i pielęgnacji włosów i paznokci.

Sposób stosowania: 
1 tabletka dziennie po posiłku. Tabletkę należy popić wodą. Nie należy przekraczać zalecanej dziennej porcji do spożycia w ciągu dnia.


Zużyłam już 7 tabletek,jak narazie czekam na efekty. A już zdążyłam zauważyć,iż smak tych tabletek jest okropny. Mimo,że tabletki są duże,nie przeszkadzają mi w ich połknięciu :)


Zobaczymy jak się sprawdzi u mnie. A wy stosowałyście ten suplement? Jakie są wasze opinie na jego temat?




Komentarze

  1. O, czekam na Twoją opinię, jeśli będzie skuteczny to chętnie zastosuję c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Też rozpoczęłam kurację tymi tabletkami. Ciekawa jestem jak się spiszą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry przy nadmiernym wypadaniu włosów? to mi zdecydowanie by się przydał, czekam aż napiszesz opinię po dłuższym stosowaniu:) może się dodamy do obserwowanych?:) żebym Cię gdzies nie zgubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś te witaminy u mnie nie było żadnych efektów, chociaż ja po żadnych witaminach nic nie zaobserwowałam, a ciągle jakieś profilaktycznie zażywam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie stosowałam i przyznam szczerze, że jakoś sceptycznie jestem do nich nastawiona :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty