A. Podkład nawilżająco-antystresowy AVON ~Recenzja

Hej ;) Tak,tak dawno mnie tu nie widzieliście :P Jestem w trakcie nadrabiania. Muszę wam oznajmić,że codziennie mam jakieś sprawdziany,kartkówki etc. Wchodzę tu codziennie,ale postów nie piszę. Dziękuję Beacie,która podtrzymuje tego bloga :) Na dziś przygotowałam dla was obiecaną recenzję Podkładu nawilżająco-antystresowego. No to zaczynam :)

ps : to zdjęcie wam się kojarzy-przycięłam tamto,bo aparat został rozładowany.




Opis/Obietnica Producenta : Tak jak i Ty, Twoja skóra też bywa zmęczona, rozdrażniona, niespokojna. Specjalny podkład uspokoi ją, wygładzi i rozświetli, maskując niepożądane objawy stresu. Podkład, który eliminuje widoczne na skórze ślady zmęczenia i stresu oraz zapewnia jej promienność przez cały dzień.

Skład :Aqua, Cyclopentasiloxane, Titanium Dioxide, Phenyl Trimethicone, Dimethicone, Butylene Glycol, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Diisostearyl Dimer Dilinoleate, Octyldodecanol, Sodium Chloride, Sorbitan Sesquioleate, Glycerin, Isononyl Isononanoate, Nylon-12, Sodium PCA, PVP/Hexadecene Copolymer, Octyldodecyl Neopentanoate, PEG/PPG-18/18 Dimethicone, Disteardimonium Hectorite, Imidazolidinyl Urea, Laureth-4, Tribehenin, Methylparaben, Dimethiconol, Disodium EDTA, Polysilicone-11, Propylene Carbonate, Methicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Parfum, Xanthan Gum, Trifluoromethyl C1-4 Alkyl Dimethicone, Tocophheryl Acetate, Polyperfluoromethylisopro pyl Ether, Retinyl Palmitate, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Saccharomyces/Magnesium Ferment Hydrolysate, Saccharomyces/Potassium Ferment Hydrolysate, Lecithin, Adenosine Triphosphate, C12-15 Alkyl Benzoate, Tocopherol, Lavandula Angustifolia Extract, Chamomilla Recutita Extract, Ascorbyl Palmitate, Beta-Carotene, Helianthus Annus Seed Oil, [+/- CI 77891, Mica, CI 77491, CI 77499]. (10.12.2011)

Zapach :przyjemny - nie wyczuwam go nosząc na twarzy.

Efekt/Działania : Ładnie wyrównuje koloryt dając średnie krycie.Czy matowi? Na kilka godzin[mówię tu od 2-3h] Fajnie nawilża.

Kolor : Nude

Moja ogólna ocena : Dobry podkład o lejącej konsystencji. Pomimo średniego krycia,ładnie stapia się z cerą i miarę długo utrzymuje cerę w zdrowym macie.Nie mamy niepożadanego efektu 'maski' więc to jest jak najbardziej plus ;) Przez użyciem najlepiej użyć korektora na nasze 'niespodzianki',po czym można cieszyć się piękną buźką. Jest idealny nawet dla osób,które posiadają cerę wrażliwą.


Do następnego posta! ♥


Komentarze

  1. Miałam. Całkiem, całkiem się spisywał:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go bardzo dawno temu i bardzo lubiła, bo bardzo ładnie nawilżał i sprawiał, że moja przesuszająca się skóra wyglądała ładnie, gładko i zdrowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam, super ;)
    Uwaga, konkurs!
    http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. czy podkład wogóle może być relaksujący? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałyście u nas oTagowane :) Zapraszamy: http://frozenmalibu.blogspot.com/2012/10/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty