The wolfs are too scared tonight.

Hej :) No i się zaczęło. Wstawanie o 6:30,mega pośpiech,dobre i złe oceny. Mimo wszystko,(o dziwo) mam ochotę jutro iść do szkoły,jestem ciekawa jak szybko mi się to znudzi . Dziś postanowiłam zrobić recenzję zmywacza do paznokci Nailty z Biedronki. Dużo osób go posiada,chciałam również go mieć :)


Od producenta:
Bezacetonowy zmywacz do paznokci zawiera pielęgnacyjne składniki aktywne: kompleks witamin A, E, F, H oraz ekstrakty z kasztanowca i alg. Szybko i dokładnie usuwa lakier, chroni i pielęgnuje płytkę paznokcia, zapobiega wysuszeniu (paznokci i skóry wokół) i matowieniu.

Sposób użycia:
Nasączony zmywaczem wacik na kilka sekund przyłożyć do paznokcia w celu rozpuszczenia lakieru, co pozwoli na jego szybkie i łatwe usunięcie. Następnie umyć ręce.

Plus:
+ ma miły różowy odcień :D
+ data ważności to 12miesięcy od otwarcia, więc super ;)
+ jest mega wydajny
+ nie wysusza paznokci
+ odtłuszcza je ;)
+ jesli wszystko robimy zgodnie z instrukcją to zmywa znakomicie
+ dostępny w każdej Biedronce
+ cena ;) 200ml/3.99zł

Minus:
 - zapach.. Na samym początku śmierdzi tragicznie,dopiero po kilku minutach czuję lekki zapach czekolady(jak dla mnie :P )

Moje zdanie: Chyba nie muszę mówić ;)). Bo cena, za tak duży zmywacz do tego, który ma ważność przez rok, a jest tak wydajny . Dobrze radzi sobie ze zmywaniem,myślę,że za taką cenę,warto się skusić :) Polecam jak najbardziej :)


Komentarze

  1. tsaa, niestety szkoła. chociaż ja jeszcze jutro też mam chęć iść ;D
    co do zmywacza, to niestety zupełnie go nie lubię. jak dla mnie bubel

    OdpowiedzUsuń
  2. Wakacje umknęły niewiadomo kiedy oj ta szkoła i stres dobrze że ja mam już to za sobą:)
    Co do zmywacza to jakoś nie przepadam za nim:)
    Zapraszam do mnie na nowy wpis :)
    +Obserwuje i liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja po latach muszę przyznać, że tęsknię za szkołą, swoją klasą i chciałabym znowu chodzić do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. W pierwsze dni zawsze jest ten zapał :P Też tak mam ;P

    U mnie konkurs, do wygrania kosmetyki, zapraszam serdecznie ;)
    http://optymistyczne-dni.blogspot.com/2012/09/konkurs-u-optymistycznej.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również miałam ten zmywacz i mam zupełnie inne zdanie niż twoje... zniszczył mi okropnie płytkę paznokci, strasznie wysuszył i rozdwoił, okropny był :< / http://murphose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty