lost in the echo.

Hej :) Dziś przygotowałam dla was recenzję Maski do włosów `Intensywna odbudowa ceramidy` z Ziaji.


Na początku w skrócie:
Skoncentrowany preparat o niskim pH, który zamyka łuski i regeneruje włosy aż po same końce. Zawiera ceramidy i d-panthenol. Uzupełnia niedobór składników budulcowych. Głęboko regeneruje naruszoną strukturę włosów.
Zapobiega rozdwajaniu się końcówek. Zwiększa wytrzymałość włosów na uszkodzenia.


Skład:
Aqua (Water), Cetearyl Alcohol*, Cetrimonium Chloride, Dimethicone, Behetrimonium Chloride, Isopropyl Myristate*, Polyquaternium-10, Panthenol, Ceramide 3, Ceramide 6 II, Ceramide 1, Phytosphingosine, Cholesterol, Sodium Lauroyl Lactylate, Carbomer, Xanthan Gum, Sodium Benzoate*, Parfum (Fragrance), Limonene, Linalool, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Citronellol, Coumarin, Citric Acid* 

* Surowiec zaaprobowany przez ECOCERT

KLIK!

 Plusy:
- fajnie nawilża włosy,
- chyba rzeczywiście zamyka łuski, bo moje puszące się i szorstkie włosy zdecydowanie lepiej wyglądają po aplikacji,
- pięknie pachnie,
- wydajna,
- łatwo się ją nakłada, nie spływa z włosów (chyba że się nałoży na baaaaaaardzo mokre włosy),
- ja ją trzymam ok. 6 - 10 minut - efekt widać i czuć,
- włosy się ładnie rozczesują, są miękkie, gładkie i sypkie,
- cena jest ok jak za takie opakowanie,

Minusy:
-efekty są krótkotrwałe.


A czy Wy macie swoje sprawdzone odżywki/maski/spray'e do włosów, po których olśniewacie burzą zdrowszych i piękniejszych włosów? :)


Komentarze

  1. Lubię kosmetyki Ziaja, tej konkretnej maski jeszcze nie miałam, ale jak ładnie pachnie i jest efektywna warto sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie odzwyki ktore sa dolaczane do farb do wlosow:P mam wrazenie ze zadna inna nie jest tak odzywiajaca :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam sporo pozytywnych recenzji na temat tej maski. Może kiedyś się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam maseczkę do włosów z Ziai, ale wygładzającą- bardzo przyjemna w użytkowaniu :) Z masek do włosów to uwielbiam Stapiz Sleek Line !

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę dość często zmieniać odżywki ponieważ moje włosy szybko się 'przyzwyczajają'. Co do ulubieńców? Na pewno należy do nich maska Wella Pro Series - regenerująca. Jednak cena jest jak dla mnie zbyt wysoka. Cóż, nadal wierzę, że znajdę tą perełkę dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej serii odżywkę do włosów, ale niestety nie sprawdziła się na moich włosach :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty