info i wymiana :)


 Cześć wam :)
Dzisiaj zgodnie z kolejnością pisze posta ja :D czyli Beata. Każdy post napisany przeze mnie będzie podpisany literką B na końcu posta bądź na początku. Mam nadzieję ze dobrze przyjmiecie mnie na blogu. Razem z Aśka spróbujemy być systematyczne, a jeśli obserwatorów będzie dużo to na pewno zorganizujemy jakieś rozdanie :)
Tak a propo jeśli chodzi o muzykę, ja nie zawsze ją będę dodawać. nie mam swojego stylu aśka jest w tym lepsza ;D

To tyle z informacji, a jeśli chodzi o mnie to nie mogę się przestawić na szkołę :D wakacje zleciały strasznie szybko i trzeba znowu zacząć naukę :D już jutro powtórka z matematyki, a w piątek kartkówka :D a co tam nie ma to jak kartkówka w pierwszym tygodniu nauki :)

Przepraszam was jeszcze że wczoraj nie było posta, po prostu musiałam co nieco powtórzyć do tej kartkówki ;D 

Dzisiaj przyszła do mnie paczuszka od SZKATUŁKI z bloga http://szkatulka-ziuzia21.blogspot.com/  serdecznie zapraszam na jej bloga :) jest świetny.

Dostałam od niej wiele fajnych rzeczy , mam więc nadzieję że jeszcze kiedyś zrobimy nie jedną wymianę ;D

A oto rzeczy które od niej dostałam :










dziękuję ci bardzo:* jesteś kochana :*

A teraz chcę was serdecznie zaprosić na rozdanie : http://www.kosmetyki-nowicjuszki.blogspot.com/2012/08/rozdanie.html gdzie do wygrania wspaniałe nagrody :






serdecznie zapraszam ;* !







Komentarze

  1. Cieszę się,że jesteś zadowolona z przesyłki.
    Przejrzę dzisiaj katalog z AVONU i może coś wpadnie mi w oko,to się znów wymienimy:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty