A. Nowa współpraca oraz bardzo udane rozpoczęcie wakacji!

Hej! Jak Beata napisała,naprawdę zaniedbałyśmy bloga. Za co bardzo przepraszamy. Teraz tyle mam na głowie.. Wczoraj byłam odwieźć świadectwa do szkół. Zobaczymy gdzie się dostanę :) Wreszcie zrobiło się ciepło i możliwe,że dziś pojedziemy z dziewczynami nad wodę. Trzeba korzystać z wakacji. Jak narazie korzystam ile się da :) Już niedługo się rozstaniemy i kazda z nas pójdzie do innych szkół.

W zeszły piątek (28.06.13r.) razem z koleżanką i bratem wybraliśmy się na Stadion Stali Rzeszów,gdzie odbywał się darmowy koncert moich ulubionych i lubianych przeze mnie zespołów. Między innymi była to COMA,HEY,GUANO APES,MYSLOVITZ i nowo poznany zespół z Białorusi N.R.M. Było naprawdę fajnie. Moim marzeniem było wybrać się na koncert Comy i udało mi się! Mam nadzieję,że to nie ostatni koncert na którym byłam!
Oto filmikz koncertu Comy "Na pół" :





Niedawno Pani Urszula ze sklepu fryzjerskiego Hairstore.pl

Mogłam sobie wybrać jeden prosukt,który chciałabym przetestować. Wybór padł na http://www.hairstore.pl/indola-innova-glamour-precious-oil-olejek-pielegnacyjny-dodajacy-blasku-75ml-p3362.html .




Jak widać już zaczęłam testować ten produkt. Jak narazie bardzo mi odpowiada :)

Komentarze

  1. gratuluję współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kosmetyki do włosków :) OBSERWUJĘ :))

    Zapraszam do mnie na WAKACYJNE ROZDANIE :))
    www.aneczka84.blogspot.com -> dział ROZDANIA

    OdpowiedzUsuń
  3. Noo wreszcie koncert Comy zaliczony :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty