A. Jak pięlegnuję swoją tłustą/trądzikową cerę latem?

Witajcie :) Pogoda brzydka, pochmurno i deszcz. Słońca dzisiaj nie widać,a ja przychodzę do Was z tematem letniej pielęgnacji mojej cery. Od razu powiem,że jest to cera tłusta,trądzikowa, bardzo problematyczna. Z trądzikiem borykam się od dobrych kilku lat,nadal go leczę. Używałam masy produktów,maści,tabletek,ale nic mi nie pomagało. Teraz po prostu dbam o odpowiednie oczyszczenie twarzy rano i wieczorem. Stan skóry się polepszył i niewiele już mi po tym trądziku zostało. Oczywiście,moja twarz nie jest idealna. Mam bardzo dużo zakórników, z którymi niestety sama sobie nie poradzę. W przyszłym tygodniu wybieram się kolejny raz do dermatologa,bo dawno u niego nie byłam :)




Produkty,których używam nacodzień:


  • GARNIER czysta skóra Active - ULTRAZŁUSZCZAJĄCY PEELING przeciw niedoskonałościom i śladom po nich.
  • AVON ClearSkin professional  ŻEL PUNKTOWY Z 2% KWASEM SALICYLOWYM
  • AVON Care ŻEL 3W1 (OCZYSZCZANIE,TONIZOWANIE,NAWILŻANIE)

Jak przebiega moja codzienna pielęgnacja:

Po pierwsze: 
Na zwilżoną skórę nakładam peeling z Garniera,który doskonale przygotowywuje moją cerę do następnych kroków pielęgnacji. Peelingu używam rano i wieczorem. Produkt posiadam od około miesiąca i jestem bardzo zadowolona :) Za niedługo recenzja owego peelingu.

Po drugie:
Od razu po peelingu nakładam Żel 3w1 z Avonu przeznaczony do cery normalnej i mieszanej. U mnie sprawdza się naprawdę dobrze. Skóra jest po nim mięciutka,delikatna i czuć,że dobrze oczyszczona i nawilżona. Tego produktu również używam codziennie rano i wieczorem. Bardzo mi odpowiada. Kupiłam sobie drugi żel na zapas :)
Po trzecie:
Po powyższych czynnosciach aplikuję żel punktowy z Avonu,który jest dosyć mocnym,ale dobrym produktem. Po kilku dniach pryszcze,na które nałożyłam ten żel są dużo mniej widoczne,a nawet znikają. Codziennie na mojej twarzy występują krostki i pryszcze. Produkt dobrze sobie z nimi radzi. Polecam produkt bardzo serdecznie osobom,które borykają się z problemami skórnymi tak jak ja. Jestem zadowolona,mimo,że dosyć sceptycznie podchodziłam do niego. 


Do następnego postu! :)


Komentarze

  1. Uh, a ja narzekam na swoją cerę - normalną skłonną do świecenia się. Avon zawsze miał w miarę produkty do cery trądzikowej. z tego co pamiętam z swojego okresu wariowania cery :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy ma swoją "idealną" pielęgnację - przy obecnej dostępności kosmetyków do pielęgnacji twarzy można takie zestawy kompletować bez końca.

    OdpowiedzUsuń
  3. cera tłusta z tendencją do trądziku to i mój problem. też nic nie pomagało, ale teraz mam swoje kosmetyki - dermokosmetyki i jeden suplement diety, bez których nie mogłabym funkcjonować. Polecam Ci belissa cera - naprawdę skutecznie redukuje trądzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. CIEKAWY BLOG!

    OBSERWUJĘ;)

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak wstawiacie Comę, to nie mogę skupić się na treści posta :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty