A. Przesyłkowo + zakup w sh :)





Witajcie! Zaczęła się majówka,a u mnie za oknem jest zimno,bo tylko 16stopni. Mieszam na podkarpaciu,a to rejon,w którym są najwyższe temperatury. Wczoraj było około 26,więc naprawdę ciepło. Ostatnimi czasy otrzymałam kilka przesyłek,które Wam zaraz pokażę,oraz zakup w second-hand'ie,z którego jestem baardzo zadowolona! Zaczynamy:





Pierwsza przesyłka była od PILOMAX'U:

A otrzymałyśmy od nich:







  • Turban Pilomax+grzebień
  • Maska regenerująca Włosy suche i zniszczone ciemne 70g
  • Maska do włosów farbowanych ciemnych 70ml


Druga,to przesyłka,którą zdobywała co 10osoba. Wystarczyło podać swoje dane wysyłkowe,nic więcej. Od Laboratorium FlosLek:





A od nich otrzymałam:



:













  • Kojący balsam do ciała do skóry wrażliwej
  • Próbki x6
  • Ulotki x6





Następna przesyłka,którą otrzymałam jest współpraca z Panem Grzegorzem z AmbasadyPiękna

Otrzymałam:



  • Odżywka regenerująca włosy CHI
  • Szampon Biosilk "Hydrating shampoo"


Ostatnią przesyłką jest próbka pasty Colgate Sensitive Pro-Relief 22ml





To na tyle przesyłek. Teraz przejdę do mojego wczorajszego zakupu w Second-Handzie. A mianowicie są to Conversy, w stanie bardzo dobrym,kupione za 8zł :) Również trafiłam z rozmiarem. Oto one:




To już jest moja 4 para Conversów z SH. Mam jeszcze białe-krótkie,czarne i w czaszki za kostkę.
Podobają Wam się Conversy? Jeśli tak,to jakie chciałybyście mieć?


Do następnego posta! Pozdrawiam!



Komentarze

  1. Gratuluję współprac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam conversy, ja chętnie przygarnęłabym czerwone lub białe w tym momencie;)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)
    http://balaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sprawić sobie taki turban - przyda się, bo ostatnio dużo masek kładę na włosy :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty