A. Maseczka błotna do twarzy AVON Planet SPA - RECENZJA


Witajcie. Dzis przygotowałam dla Was recenzję produktu z serii,którą bardzo lubię i zachwalam. Mowa tu o serii Planet Spa z AVON'u. Sądzę,że są naprawdę fajne i skuteczne. Mają piękne zapachy i produkty do każdej cery. Najpierw trochę od producenta:


Bogata maska o kremowej konsystencji głęboko penetruje pory, by usunąć wszelkie zanieczyszczenia oraz suche, martwe komórki naskórka. Wyrównuje koloryt, wygładza i pomaga pozbyć się toksyn. Dzięki niej cera jest zdrowa, jędrna i pełna blasku.

Skład: Aqua, Kaolin, Glycerin, Bentonite, Alkohol denat., Butylene glycol, Talc, Dipropylene glycol, Stearyl alkohol, Behenyl alcohol, Phenoxyethanol, Xantham gum, Glyceryl stearate, Glyceryl distearate, Hydrated silica, Disodium EDTA, Parfum, Stearic acid, Potassium stearate, Silt, Maris sal, CI 77891, CI 77499, CI 77497, CI 77007

Cena: 10-20zł / 75ml





Moja opinia:

Maseczka idealna do mojej cery mieszanej z tendencią do trądziku. Świetnie spisuje się po dobrym, mocnym peelingu, jaki stosuję kilka razy w tygodniu.

Plusy:
- matuje,
- pory są mniej widoczne, a jak potrzymałam ją ponad 20 minut, to i wągry są o wiele mniej widoczne,
- buzia jest niesamowicie gładka i promienna,
 - zapach bardzo mi się podoba,

Jedynym minusem tej maseczki jest cena regularna. Na szczęscie często są promocje na maseczki z tej serii. W grę wchodzi cena od 8.99zł-14.99zł. Tak mniejwięcej :) Mam jeszcze kilka maseczek z Planet Spa,lecz ta najbardziej mnie urzekła. Na resztę recenzji pozostałych maseczek nie poczekacie zbyt długo. Już niebawem kolejna opinia. :)


Do następnego postu!

Komentarze

  1. fajne i ciekawie opisane tez kupuje czasem w AVON http://ikadaxd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawy blog

    Feel free to visit my web page: tutaj

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ją, również jestem zadowolona, a teraz muszę zacząć trzymać ją do tych 20min ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty