A. Szał zakupowy !


  Cześć!
Jak tam wasze humory? Mój nie za ciekawy. To przez tą pogodę. Dziś sobota. Obudziło mnie piękne słońce, a na termometrze zauważyłam -9 stopni . Piękna zima tej wiosny ;_; . Mam nadzieję,że już niebawem zawita do nas prawdziwa wiosna.
W ubiegłą sobotę wybrałam się na zakupy. Planowałam kupić sobie jakieś buty na Bierzmowanie. Do domu wróciłam z trzema parami  szpilek! Oto one:








Za wszystkie pary łącznie zapłaciłam 49zł. Nie chodzę w szpilkach. Nawet nie umiem za dobrze w nich chodzić,ale te ceny mnie tak skusiły,że chyba zacząć muszę :) Najwygodniejsze są te ostatnie i przedostatnie. Te pierwsze są nieco niestabilne. Mimo wszystko,są bardzo ładne i dobrze wyglądają na nogach :)




Następną rzeczą,którą zakupiłam ostatnio to Mila - Hair Cosmetics, Maska mleczna do włosów z proteinami . 



Zamówiłam sobie u znajomej mojej Mamy tę oto maskę. Kupiłam ją 'w ciemno' ponieważ wiedziałam tylko,że jest to maska do włosów i że jest bardzo fajna. Czytając opinię o niej na Wizażu stwierdziłam,że faktycznie jest dobra. Ma prawie same dobre idealne i wiele dziewczyn uważa ją za swój KWC. Dziś zacznę przygodę z tym produktem. Na pierwszy ogień stawiam zapach,który jest obłędny! Aż chciałoby się ją zjeść! Pachnie budyniem śmietankowym. Jest to opakowanie 1000ml,które starczy mi na baardzo długo! Już niedługo spodziewajcie się jej recenzji.


Zapraszam na nasze rozdanie z Merg!
Papa :*

Komentarze

  1. Fajne buty, takie zwykłe do wszystkiego pasujące :)
    Hmm a gdzie kuiłaś, że taka zacna promocja była? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tanio O.o Świetne buty <3!

    OdpowiedzUsuń
  3. Taniocha :O Oby były trwałe :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty