A. MARION-Współpraca






Niedawno wróciłam ze szkoły i zastałam paczkę,której się nie spodziewałam. Nawet nie pamiętam żebym pisała do tej firmy z prośbą współpracy.
Otrzymałam przesyłkę w której znajdowały się kosmetyki do testowania. Produkty otrzymałam dzięki uprzejmości firmy Marion.




Niebawem możecie się spodziewać opinii. A do testów otrzymałyśmy:

  • Jedwabna kuracja bez spłukiwania. Błyskawiczna odżywka rozświetlająca włosy,
  • Nawilżająco-odżywcza maska na twarz,
  • Eliksir prostujący włosy,
  • Parafinowa kuracja do stóp,
  • Płyn micelarny do oczyszczania oraz demakijażu oczu i twarzy.

Bardzo cieszymy się z otrzymanych produktów i serdecznie dziękujemy firmie Marion.

Komentarze

  1. Niesamowicie zazdroszczę współpracy, owocnych testów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o, tez dostałam tę paczuszkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Konkursów może i nie wygrywacie, ale za to ile współpracy nawiązujecie!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurcze, jedwabna kuracja może być ciekawa;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko te odżywki dwufazowe ;) Swego czasu kupowałam je regularnie, ale raczej dla zapachu, bo wartości pielęgnacyjnych to raczej nie miały zbyt dużych ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty