A.Październikowe denko :)

Witajcie w kolejnym poście :) Niedawno wróciłam z Grzybobrania,na którym towarzyszyła mi moja Mama. Dużo znalazłyśmy grzybów,które zamarynujemy lub ususzymy :) Lecz nie o tym dziś post ;d . Na dziś przygotwałam dla Was moje październikowe zużycia,czyli Denko. Niewiele zużyłam w minionym miesiącu,ale zawsze coś :)






Mgiełka AVON Naturals Truskawka&Guava trochę chemiczny zapach,lecz długo utrzymujący się. Wolałam go używać do odświeżania zapachu w pokoju ;)
Krem na noc PERFECTA Efekt Mat (próbka) niemogę dużo powiedzieć na temat produktu,z tak małej próbki..
Odświeżające chusteczki FARMASI pięknie pachnące chusteczki,którymi zmywałam resztki makijażu,kurz i bród z twarzy :) Polecam!
Próbka perfumu LADY GAGA FAME długo utrzymujący się zapach. Tylko nuty zapachowe mnie lekko odrzucają :D
Płyn do płukania jamy ustnej MERIDOL bardzo dobry,długo utrzymuje świeżość oddechu :)
Antyperspirant REXONA ładny zapach,który długo się utrzymuje. Nie pozostawia białych śladów na ubraniach,więc to jest plus :) Jednak nie uchronił mnie,przed nadmierną potliwością :C



Komentarze

  1. też uważam, że Avon truskawka ma chemiczny zapach, lepszy jest do odświeżenia pomieszczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze kusiły mnie te mgiełki, ale jak mam używać tego jako odświeżacza to dziękuję bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię antyprespirantów z REXONY - miałam jeden i skutecznie mnie odstraszył:-/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty