A. Recenzja podwójnych lakierów firmy CORAL + Współpraca

Witajcie. Dziś przygotowałam dla Was recenzję lakierów Coral ze współpracy z drogerią Sekret Urody i paczuszka,którą otrzymałam zawierając współpracę z firmą Avetpharma. No to zaczynamy:



Opis producenta:
Emalia American Manicure
Emalie do paznokci American Manicure to 10 lakierów, z których każdy stanowi połączenie dwóch najmodniejsze kolorów tego lata. Zestawienia kolorystyczne dobrane zgodnie z obowiązującymi trendami idealnie pasują do każdej stylizacji. Radosne kolorowe paznokcie, mogą być eleganckie i szykowne, radosne i kolorowe. Taki manicure idealnie sprawdzi się na co dzień jako uzupełnienie każdej
stylizacji, w zależności od Twojego nastroju.
Pojemność: 2 x 5ml
Cena: ok 8zł

Moja ocena:
Do testów otrzymałyśmy 3 lakiery,lecz ja otrzymałam dwa,a Beata zostawiła sobie jeden dla siebie. Co mogę o nich powiedzieć? Odcienie,w prawdzie już nie na tą porę, ale pokazać Wam muszę:) Lakiery są trwałe do około 3dni. Najgorszą wada jest oczywiście przebarwianie, oba kolory niestety tak mają. To jest ich minus,ale nie jedyny,otóż zbyt dużo produktu spływa po długim pędzelku. Trzeba dobrze wytrzeć pędzelek o buteleczkę zanim nałożymy produkt na paznokcie. Plusami są odcienie tych lakierów,ich długie pędzelki oraz to,że lakier dość szybko schnie, więc nałożenie drugiego koloru następuje dość szybko, bez długiego wyczekiwania. Osobiście produkty te nie przypadły mi do gustu,rzadko maluję paznokcie,a jak już to odżywką. Myślę,że te lakiery przydadzą się na jakieś większe okoliczności.


Potwierdzam,że mimo,że dostałam powyższy produkt za darmo,nie wpłynęło to na moją opinię.



Teraz przyszła kolej na współpracę. Zawarłam ją z firmą Avetharma. Otrzymałam do testowania Bratek Plus,który (miejmy nadzieję) złagodzi choć trochę uporczywy problem,jaki jest trądzik. Otrzymałam 75 tabletek powlekanych. Oto zdjęcia:
Już drugi dzień je biorę,czekam na efekty!
A wy mieliście możliwość przetestowania tego suplementu? Jak wrażenia?

R O Z D A N I E ! 



Komentarze

  1. Łeee jakieś słabe się wydają...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory fajne, ale chyba to na tyle. Efektów Bratka bardzo jestem ciekawa, może wreszcie dowiem się czy warto zakupić.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty