Words are stones in my mouth.

Cześć. Są to moje początki na tym blogu,ale notkę powitalną już napisałam miesiąc temu! Już od kilku dni są wakacje,2 miesiące bez szkoły,nędznego wstawania o 6:30,miziania się przed lustrem i długiego wybierania w czym pójdzie się do szkoły.. Achhh,jak ja uwielbiam wakacje,chyba każdy się ze mną zgodzi :p Wiem,że nieliczni mogą czytać jakie dyrdymały tu piszę,bo po pierwsze:dopiero zaczynam,po drugie: nie chcę,żeby moi znajomi dowiedzieli się o tym blogu.. Dla świętego spokoju.. Przypominam,że ten blog będzie : muzyczno-modowo-kosmetyczny z elementami mojej diety(o.O),którą powinnam jak najszybciej zacząć.. Będę tu dodawała moje ulubione piosenki,moje MUST-HAVE , moje kosmtyki i ich rcenzje, oraz będę motywowała się zdjęciami :D Chciałabym jakoś rozsławić tego bloga,ale nie mam pojęcia w jaki sposób :C . Jeśli ktoś to przeczyta,proszę o polecanie mojego bloga,oczywiście odwdzięczę się tym samym :)

Ave \m/ ! do następnego postu !

~ † Fear of the Dark †

Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty