Oblicze dobra,oblicze zła.


Cześć . Cieszę się z tych 4 obserwatorów :d wiem,że ktoś czyta tego bloga. Wakacje wakacjami,a ja siedzę w domu.. Ale już niedługo. W sobote przyjeżdza rodzina z Opola i miejmy nadzieje,że mnie zabiorą ze sobą w drodze powrotnej :) Cieszę się,że wogóle gdzieś pojadę,bo nie wyobrażam sobie kolejnych wakacji z rzędu,gdzie nigdzie nie byłam.. Pojadę raczej na jakiś tydzień,może dwa. A wy jakie macie plany na wakacje?
Wczoraj przyszły moje kosmentyki z AVON'u :) oto one:
 Skin So Soft Signature Silk Nourishing Body Cream :)

Jest baaardzo gęsty,używałam go po raz pierwszy i jak narazie jestem zadowolona :)
kupiłam go za 9.99 :]

Krem do rąk z minerałami z Morza Martwego
 Peeling do ciała z minerałami z Morza Martwego
 Wygładzające serum do twarzy z minerałami z Morza Martwego

Cły zestaw kupiłam za 6.99 w specjalnej promocji dla konsultantek :D
Narazie nie używałam,także jak użyję napiszę recenzje :p

Narazie to tyle ;) W następnym poście dodam zdjęcia ubrań,które ostatnio kupiłam w sh :) Bardzo lubię tam kupować,bo zawsze znajdę coś dla siebie :] Pa :)

Komentarze

  1. mnie już dopadło, więc jest nieciekawie;/ ale nie rezygnuje z wakacyjnych planów:)

    O, Opole. Ponoć dość ciekawe miasto - osobiście nigdy nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. planet spa - lubię to ;D
    szkoda tylko że w katalogu est dużo droższy niż ty kupiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie,ale są dobre dośc promocje,zależy jak się trafi ;D

      Usuń
  3. oj, trochę przesadziłaś;d ale dziękuję, aż się trochę zawstydziłam;p

    u mnie tak samo, ale własnie zaczęło kropić;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Popraw trochę stylistykę, bo błędy biją po oczach. Nieprzyjemnie się czyta posty, w których nagminnie oddziela się zdania wielokropkami. Męczy oczy, mózg i automatycznie się odechciewa. Choć ten post jest znacznie lepszy od poprzednich. I nie chcę, żebyś to odebrała jako złośliwość - wręcz przeciwnie, jako konstruktywną krytykę. Jestem pedantyczna i się czepiam.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baardzo dziękuję za te słowa krytyki,postaram się nie robić więcej tego typu błędów ;)

      Usuń
  5. Ja też nie ścierpiałabym wakacji w domu. I tak już jestem na wakacjach- w Polsce (mieszkam poza). No i jadę sobie nad jezioro, do Gorzowa, na Woodstock i później na wieś ;) Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty