Superskoncentrowane serum modelujące pośladki `Total Push Up` EVELINE

Witajcie.
Dziś przygotwałam dla Was recenzję produktu,który otrzymałam od firmy DolinaKremowa. Jest to:
Superskoncentrowane serum modelujące pośladki `Total Push Up`


Od producenta:
Działa na trzy podstawowe problemy dotyczące skóry pośladków. Ma działanie modelujące, poprawia metabolizm tkankowy oraz działa na poprawę struktury skóry. To unikalne połączenie Volufiline (ekstrakt z azjatyckiej rośliny Gardenia Asiatica), która ze względu na stymulację rozwoju lipidów ma działanie modelujące oraz kompleks `Full up / Full shape` (ekstrakt z rośliny Kigelia africana) mający wpływ na wzrost elastyczności tkanki łącznej. Dodatek kofeiny pobudza metabolizm tkankowy i usprawnia mikrokrążenie, co wpływa na ujędrnieni skóry i zwiększenie jej elastyczności. 

Skład: Aqua/Water, Glycerin, CentellaAsiatica, Cetyl Alcohol, Glycine Soya Oil, Water/Butylen Glycol/Laminaria Hyperborea Extract, Hydrogenated Polyisobutene/Anemarrhena Asphodeloides (Root) Extract, Kigelia Africana Extract, Caffeine, Hyaluronic Acid, Hydrplized Collagen/Hydrplized Elastin, Propylene Glycol, Glyceryl Stearate SE, Sodium Polyacrylate, Dimethicone, Phenoxyethanol/Methylparaben/Butylparaben, Ethylparaben/iobuthylparaben/Propylparaben, DMDM Hydantoin, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Bythylphenyl Methylpropional (Lillal), Linalool, Benzyl Salicylate, Limonene, Alpha-Isomethyl Ionone, Citronellol, Hydroxycitronellal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral). (15.05.2012)

Cena: 15zł / 150ml


Moja opinia:
Moim zdaniem produkt nie spełnia podstawowej obietnicy modelowania - nic a nic. Bezpośrednio po nałożeniu jest efekt jakby uniesienia, ale znika po zmyciu produktu.Nieźle nawilża, ładnie pachnie. Długo się wchłania, pozostawia lepką warstwę. Podeszłam do tego produktu z pewną rezerwą. Wiedziałam,że nie otrzymam cudów. Nie myliłam się.. Używałam tego produktu również na biust. Podziałał dużo krzystniej niż na pośladki. Jednakże,nie jest źle :) Ale gdy ktoś chce naprawdę,by jego pośladki były uniesione i ujędrnione,to najlepiej polecam ćwiczenia.


To,że otrzymałam owy produkt za darmo,nie wpływa to na moją opinię.

Komentarze

  1. Niestety bez ćwiczeń ciężko wymodelować sylwetkę, choć producenci obiecują :/

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam go, ale kiedyś stosowałam chłodzące serum Eveline i byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe czy u mnie by zadziałał,,,hmm mam jedno serum ale nie wiem czemu o nim zapominam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam to nie warto kupować :D
    Obserwuję i zapraszam;d

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny blog! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga:
    nutkaciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty