Recenzja szaponu z Joanny +WSPÓŁPRACA

Witajcie :) Jesteśmy bardzo ucieszone tym,że już kilkanaście osób zgłosiło się do rozdania,które organizujemy! Oby tak dalej :) Dziś mam dla Was długo oczekiwaną recenzję szamponu z Joanny do włosów Zniszczonych,po trwałej ondulacji,rozjaśnianiu. Pochwalę się również współpracą,którą niedawno zaczęliśmy z firmą TENEX. Na początku może recenzja,więc zaczynamy!

LEN: bogaty w naturalne kwasy tłuszczowe odżywia i nawilża włosy, zmiękcza ułatwiając rozczesanie i układanie

RUMIANEK: zawiera wiele cennych substancji o działaniu łagodzącym, ochronnym, regenerującym.

Kilka słów od producenta:
Szampon ten został opracowany specjalnie z myślą o pielęgnacji włosów zniszczonych, po trwałej ondulacji lub rozjaśnianiu. Starannie dobrana kompozycja naturalnych ekstraktów roślinnych: lnu i rumianku zapewnia włosom i skórze głowy zdrowy i piękny wygląd.
Dzięki nim włosy są doskonale nawilżone, odżywione i zregenerowane. Odzyskują witalność i sprężystość, są pełne blasku, miękkie i delikatne w dotyku.


Moja opinia:
Nie wiem, czy go kupię.. Szampon mnie nie rozczarował, ale też nie "uwiódł".
PLUSY: zapach - nie razi sztucznością, nie narzuca się, całkiem przyjemny; opakowanie - przeźroczyste (kontrola zużycia), poręczne, nie otwiera się samoistnie, zawiera niezbędne informacje, przez otwór dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku; nie przesusza włosów, nie podrażnia skóry głowy; całkiem przyjemny w użyciu - dobrze się pieni, wygodnie rozprowadza; wydajność - zadowalająca; połączenie jakość-cena (solidna jakość i bardzo niska cena); nie plącze włosów; łatwo się go spłukuje.
MINUSY: najczęściej muszę nim myć włosy dwukrotnie, bo po pierwszym razie nie czuję aby włosy były wystarczająco czyste; nie ma jakiegoś specjalnie zbawiennego wpływu na włosy (ale też im nie szkodzi!); odkąd go używam zauważyłam, że włosy mam "nieświeże" szybciej, niż po kilku innych szamponach - muszę je częściej myć (ale winne są temu też inne kosmetyki).
PODSUMOWUJĄC: bardzo solidny produkt, który polecam nie tylko z powodu bardzo przystępnej ceny. Daję 4 z dużym minusem.


Potwierdzam,że mimo,że dostałam powyższy produkt za darmo,nie wpłynęło to na moją opinię.


Ostatnio zaczęłyśmy współpracę z firmą TENEX. A oto produkty,które otrzymałyśmy:

  • Szampon Honey
  • Guma do stylizacji włosów
  • Krem do rąk i paznokci.
Za otrzymane kosmetyki serdecznie dziękujemy! Niedługo spodziewajcie się recenzji !


R O Z D A N I E ! 




Komentarze

  1. Nie widziałam jeszcze szamponów tej firmy w takiej butelce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz widzę ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, chyba dobrze się ukrywa na półkach w drogeriach ;)

      Usuń
  3. Szkoda, że trzeba myć dwa raz włosy, przez co szampon robi się mało wydajny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szampony z Joanny u mnie się słabo sprawdzają, jakoś ich nie polubiłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty