A. Nowa współpraca - BingoSpa!

Witajcie :) Na samym wstępie zapraszam Was na nasze mini rozdanie próbkowe,które trwa jeszcze tydzień!

Na początku tego tygodnia dotarła do mnie paczuszka w ramach II części czwartej edycji Programu Współpracy BingoSpa z Blogami. Do wyboru miałam trzy kosmetyki z asortymentu BingoSpa, a to jest to, co wybrałam:



  • Serum czekoladowo-morelowe do pięlęgnacji ciała
  • Kolagenowe serum do mycia włosów
  • Kolagenowe serum do mycia twarzy





O szczegółach testowania i jego wynikach dowiecie się niebawem, a póki co ja zabieram się do wypróbowania tych specjałów na własnej skórze.

A co Wy sądzicie o kosmetykach BingoSpa? Może miałyście już możliwość wypróbowania ich produktów? Jeśli nie, to polecam sklep internetowy BingoSpa, w którym możecie zakupić te kosmetyki, a także wiele innych.




Do następnego posta!

Komentarze

  1. Też mam serum czekoladowo-morelowe, ale mi nie pachnie ani jednym ani drugim :( Oprócz tego wzięłam jeszcze Jedwab do ciała i Szampon bez SLS z olejem z pestek moreli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem bardzo ciekawa recenzji tych produktów ;) z chęcią o nich przeczytam :)
    obserwuję :)
    http://madisonbeckett.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam kiedyś kosmetyki Bingospa iiii no cóż ilość parabenów mnie załamała i kosmetyki wylądowały w koszu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam okazji testować tych kosmetyków. Jestem wierna ziaji i nivea ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. nie znam, ale jestem ciekawa recenzji

    OdpowiedzUsuń
  6. Również czekam na recenzję, wydają się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna paczucha , miłego testowania ;) z niecierpliwością czekam na recenzje szczególnie tego serum czekoladowo morelowego ;)
    ps. dziękuję za udział w moim rozdaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem ciekawa tego serum, a konkretnie wyniku mieszanki zapachowej;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty