A. Moje ulubione zapachy.

Witajcie. Dziś przychodzę do Was z postem o moich  ulubionych zapachach,które posiadam. Nie jest może tego dla was dużo,ale dla mnie sporo. Z racji tego,że jestem w Avon'ie mam zniżki i dlatego mogę sobie pozwolić na taką kolekcję perfum. Mogłabym Wam pokazać ile już owych miałam, ale to może kiedyś :)


Od lewej:
  • Little Red Dress AVON 50ml cena około 50zł
    nuty zapachowe:
    nuta głowy: malina, śliwka, owoce cytrusowe
    nuta serca: róża, jaśmin, konwalia
    nuta bazy: drzewo sandałowe, bursztyn, piżmo
    Bardzo ładny i trwały zapach. Cała seria Little Dress jest warta uwagi,w której znajdują się inne nazwy: Black,White i nowa Gold. 
  • Slip Into AVON 50ml cena około 50zł
    nuty zapachowe:
    nuta głowy: czarna porzeczka, frezja, liście fiołka
    nuta serca: fiołek, drzewo różane, orchidea
    nuta bazy: kaszmir, irys, złota ambra
    Zapach kobiecy,stonowany,kwiatowy. Bardzo mi się podoba :)
  • Herve Leger Ete AVON 50ml cena około 149zł
    nuty zapachowe:
    nuta głowy: bergamotka, cytryna, grejpfrut
    nuta serca: jaśmin, neroli, cedr
    nuta bazy: cyprys, drzewo sandałowe, piżmo
    Cudo,cudo i jeszcze raz cudo! Jeden z najlepszych zapachów w AVON'ie . Bardzo trwały. Piękna buteleczka,która od razu przyciągnęła moją uwagę.
  • Pure 02 AVON 50ml cena około 40zł
    nuty zapachowe:
    nuta głowy: różowy pieprz, zielony jaśmin, różowa piwonia
    nuta serca: kwiat pomarańczy, róża, budleja
    nuta bazy: drzewo sandałowe, wanilia, piżmo
    Bardzo delikatne, nie tłamszące perfumy, doskonałe na dzień. są świeże i dosyć długo utrzymują się na skórze ( w zależności ile ich użyjemy) Flakonik estetyczny i wygodny.
  • Woda perfumowana Eu de Lacoste 90ml około 319zł
    Nuty zapachowe:
    nuty głowy: ananas, mandarynka, bergamotka
    nuty serca: jaśmin, kwiat pomarańczy, kwiat ananasa
    nuty bazy: drzewo sandałowe, wanilia, wetyweria, balsam peruwiański
    Zamówiłam sobie próbkę tego zapachu. Byłam przekonana, że dostanę jakąś małą fiolkę a tu dość duża "próbka"  zapach sam w sobie jest w porządku. Nie sądzę bym kupiła pełnowymiarowy produkt, bo cena jest dość duża. Zapach jest przepiękny,bardzo trwały. Rzeczy,które miałam na sobie i się perfumowałam nadal pachną i nie tracą na intensywności.

Miałyście któryś z powyższych zapachów? Który Was zaintrygował?
Pozdrawiam,Joanna.

Komentarze

  1. Little Red Dress AVON UWIELBIAM ! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja pozostaję wierna zapachom Elizabeth Arden. Osobiście używam Sunflowers i Green tea, ale uwielbiam 5th Avenue.

    OdpowiedzUsuń
  3. LRD jeszcze nie miałam, ale białą i czarną siostrzyczkę owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Little Red Dress jak zarówno Little Black Dress są cudowne <3
    Lecz niestety ja nie mogę używać perfum jak i kosmetyków z Avonu mam od nich uczulenie :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie Little ... Dress są śliczne, ja akurat używam Black i oczywiście Pure O2 też cudowny :)

    http://niippi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś byłam konsultantką i też miałam taką kolekcję :) Mój ulubiony to Little Black Dress :)

    ps. dziękuję za odwiedziny - również obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Avonu dawniej często zamawiałam 'perfumy'. Jednak teraz jakoś mi się nie podobają, dlatego wybieram raczej te z perfumerii czy drogerii :)
    Pozdrawiam serdecznie, Optymistyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. avon ma przyjemne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam żadnego zapachu z Avon . Pokaźna kolekcja .

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego, ale w którymś katalogu spodobał mi się zapach "Slip into... daring" czy jakoś tak;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty