"na pewno będzie wojna,na pewno coś się stanie, niepokój rośnie w moich snach..."

Cześć. Dziś tak jak obiecałam, post będzie zawierał,m.in domowe sposoby na maseczki do twarzy i recenzji lini ogórkowej z Ziaji :) . Powiem krótko,to nie są moje przepisy,bo są one z internetu,ale naprawdę kilka wypróbowałam i różnica była widoczna :) No to zaczynamy :



MASECZKI ( dla każdego coś dobrego):
Przed położeniem maseczki należy gruntownie oczyść skórę z makijażu lub innych zanieczyszczeń. Umyj twarz żelem do mycia twarzy, a następnie użyj toniku. Kolejnym etapem jest peeling, który usunie martwy naskórek, dzięki czemu skóra aktywnie przyjmie składniki odżywcze zawarte w maseczce. Maseczkę możesz nałożyć w trakcie kąpieli lub po wcześniejszej "parówce". Nalej gorącą wodę do miski, pochyl nad nią twarz, a głowę przykryj ręcznikiem. Wytrzymaj 5 minut. Teraz, gdy skóra jest już starannie oczyszczona i rozmiękczona, a pory się rozszerzyły, możesz przystąpić do dalszych zabiegów.





cera tłusta:



Maseczka z ogórka (poprawiła koloryt mojej cery i mniej się 'świeciła')

Ogórek ma właściwości kojące, ściągające i wybielające. Łagodzi podrażnienia, naturalnie matuje błyszczącą się skórę oraz głęboko oczyszcza.
Przepis: umyj ogórka (nie obieraj ze skóry) i pokrój go w plastry, ułóż na twarzy i pozostaw na 20 minut. Po upływie wyznaczonego czasu odśwież twarz letnią wodą.

Maseczka z marchwi (wysuszyła moje pryszcze,po kilku dniach praktycznie ich nie było)

Dzięki zawartości beta-karotenu maseczka nada skórze delikatny, przyciemniony odcień. Marchew bogata jest także w cenne witaminy z grupy B, witaminę C oraz minerały, które działają ujędrniająco na skórę. Ponadto marchew posiada właściwości wysuszające, dlatego nie możesz wykonywać maseczki zbyt często.
Przepis: zetrzyj marchew na drobno, odsącz sok i dodaj trochę mąki do zagęszczenia. Nałóż na twarz na ok. 15 min, zmyj ciepłą wodą i zastosuj krem nawilżający.




cena sucha :


Maseczka nawilżająca z miodem (moja koleżanka ją zrobiła i ją poleca)

Miód odżywia, wygładza, regeneruje i nawilża. Ponadto łagodzi podrażnienia i przyspiesza gojenie się ran. Żółtko bogate jest w witaminy.
Przepis: wymieszaj 2 łyżki miodu z 2 łyżeczkami mleka lub śmietany i 2 żółtkami jaj. Nanieś na twarz, pozostaw na 15 minut i zmyj ciepłą wodą.


cera mieszana:



Maseczka jabłkowa 

Ten doskonały przepis na domową maseczkę pomoże wyeliminować przyczyny niedobrej kondycji mieszanej cery. Wszystko to dzięki jabłku, które posiada wiele dobroczynnych właściwości. Suche partie skóry maseczka ta dobrze nawilży i odżywi. Natomiast partie tłuste staną się dzięki niej naturalnie rozjaśnione i lekko ściągnięte.
Przepis:Jabłko trzemy na tarce, mieszamy z małym jogurtem naturalnym i dodajemy łyżkę miodu.
Maseczkę nakładamy na twarz na 20 minut. Po tym czasie zmywamy ciepłą, przegotowaną wodą.


cera normalna:
Maseczka malinowa

1/2 szklanki malin rozgniatamy i mieszamy z łyżką miodu, żółtkiem oraz łyżką otrębów pszennych. Maseczkę nakładamy na twarz na 15 minut.



RECENZJA :




  • PEELING OGÓRKOWY/ ZIAJA
  • TONIK OGÓRKOWY / ZIAJA




Na pierwszy ogień idzie  PEELING OGÓRKOWY :)

Opis produktu:
Łagodny peeling w kremie do oczyszczania twarzy i całego ciała. Zawiera bogaty w sole mineralne i kwasy organiczne wyciąg z miąższu ogórka oraz substancje ścierne pochodzenia roślinnego. Łagodnie złuszcza i usuwa martwe komórki naskórka. Delikatnie oczyszcza, wygładza oraz poprawia ukrwienie i koloryt skóry. Regularnie stosowany pozwala utrzymać czystą i zdrową cerę. Polecany do cery normalnej, tłustej i mieszanej. 



Skład:

Aqua (Water), Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Hydrogenated Rapeseed Oil, Glycerin, Glyceryl Stearate, Cetearyl Alcohol, PEG-20 Stearate, Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, PEG-12 Stearate, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragrance), Citric Acid. 



Cena:
6zł / 80ml




MOJA OPINIA:


PLUSY :
+ nie podrażnia
+ oczyszcza
+ skóra jest po nim gładka i miękka
+ ładny ogórkowy zapach, przyjemny w użyciu (konsystencja taka kremowa, mi odpowiada)
+ cena, ja płaciłam ok. 6.20 zł

MINUSY :
 - dostępność (ja wzięłam ostatni z półki,tylko w jednym sklepie na 4 go spotkałam)


Peeling, który polubiłam od pierwszego użycia. Łatwo się go aplikuje. Doskonale usuwa wszelkie niedoskonałości. Przy pomocy tego produkty pozbyłam się zrogowaciałego naskórka i przebarwień. Skóra pozostała gładka, czysta i świeża. Kosmetyk ten przypomina w użyciu stosowanie maseczki ze świeżych ogórków ;). Polecam ją bardzo serdecznie osobom,które posiadają cerę tłustą,normalną i mieszaną. Napewno kupię następne opakowanie :)







Teraz czas na TONIK OGÓRKOWY :)

Opis produktu:
Bezalkoholowy tonik z prowitaminą B5 (D-Panthenolem) oraz wyciągiem z miąższu z ogórka, przeznaczony do cery normalnej, tłustej i mieszanej. Nawilża i odświeża skórę, ma bardzo przyjemny zapach.

Skład: Aqua (Water), Propylene Glycol, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Panthenol, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum (Fragnance), Amyl Cinnamal, Butylphenyl Methylpropian, Linalool, Citric Acid. 


Cena: 5zł / 200ml



MOJA OPINIA:

PLUSY:
- Orzeźwiający zapach
- Usuwa resztki makijażu
- Nie szczypie po oczach
 - Ani pół procenta alkoholu w składzie! Świętujemy  :d
- Lekko zwęża pory
- Ładnie oczyszcza twarz

 MINUSY:
- Świeci mi się po nim skóra twarzy



Tonik zakupiłam zachęcona niską ceną oraz opinią internautek. Jest dosyć dostępnym produktem. Tonik ma ładny , ogórkowy zapach , nawliża twarz, idealnie tonizuje, duuży + za brak alkoholu w składzie . Usuwa resztki makijażu (oczywiście omijam okolice oczu,bo szczypałoby) .Polecam go przede wszystkim do cery normalnej,tłustej i mieszanej. 




Mam nadzieję,że dzięki mojej recenzji skusicie się do kupienia tych produktów. Moja ocena jest w 100% rzetelna. Polecam te produkty z czystym sercem :)


Co w następnej notce?


  •  domowe peelingi do twarzy (miałam dodać je w tym poście,ale brakło mi czasu,a poza tym zanudziłabym was na śmierć XD ) 

Do zobaczenia w następnym poście! :D







Komentarze

  1. Nie przejmuj sie ja chyba nie mialam nawet 50 obserwatorów jak mialam swoja pierwsza współprace. Jak będzie ta pierwsza to i uda sie parę kolejnych. U mnie tak było, a teraz cisza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za recenzję :) Chyba się skuszę, bo też mam cerę tłustą, więc może mi też pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog , naprawdę ! <3 obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hej, hej :) fajny blog, co ty na wzajemne sledzenie? :)
    szelkaszel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście również obserwuję i życzę szybkiego dotarcia do 50-tki! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać zaangażowanie w tym co robisz.Wydaje mi się,że lubisz Comę.Cóż,ja również.Przybij więc piątkę (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne recenzje przyda się ! :)
    Proszę zajrzyj do mnie , zaobserwuj ja się oddzwięcze ♥ ♥ www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki z Ziaji. Są tanie i na prawdę bardzo fajne:)

    obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękujemy za każdy komentarz ! :*
Można zostawiać linki do blogów z chęcią zaglądamy :)
Za obserwowanie odwdzięczamy się tym, samym :D

Popularne posty